2009. február 19., csütörtök

Az első megrendelés - mission completed!?

Nem bírtam magammal, és tegnap nem feküdtem le addig, amíg készen nem lettek. :) Igaz a maciról hiányzik a kért betű, mert előbb elkészült, mielőtt az üzenet elért volna hozzám, de sebaj. Még jó, hogy tél van és még egy mackónak is szüksége van Z betűs sálra. :) Kedves megrendelő, az úgy jó lesz? (A képeken még az ideiglenes nyakbavalójával állt modellt. Egyébként nagyon jól nevelt mackó, amit már nehéz lenne elmondani a dinóról, de erről majd mesélnek a képek. :))



mackó a polcon



dínó a polcon



itt már elindult az emeletre (biztos tudta, hogy ott a gyerekszoba)



aztán mégis inkább pihent egyet a padon a zsiráf társaságában



majd az ablakpárkányon elnyomta az álom (még szerencse, hogy a betű is látszik :) )

Szóval kedves megrendelő, feltehetem a Meskára? Tetszik? (A dínót majd még egy kicsit nevelgetem, hogy ne legyen ilyen izgága. :))

Mindenkinek tsók!

5 megjegyzés:

Anais írta...

Kedves Fércművek! :-)

Csudálatosak!!! És látod, milyen jól áll a dínónak a sötétzöld szín? :) Abszolut eltalaltád, amire gondoltam. (Nem először, tegyük hozzá :)

Mindamellett egy gond van csak velük: nehezn fogok megvállni tölük, és odaadni a srácoknak o:)

Jöhet a Meska!

Ezet köszönet, újra.

Puszik:
A.

Anais írta...

Ui.: Persze, jöhet a sál a Z betűvel! :)

Lacoste írta...

Már rakom is fel, természetesen díszdobozban. :)

Lacoste írta...

Ne kérdezd miért Lacoste néven válaszolok... Van még mit tanulni :)

Anais írta...

ok, nem kérdezek o:)