2009. február 21., szombat

Gomb a frizura

Történt, hogy ma már nehezemre esett belenézni a tükörbe, úgyhogy gyosan megfőztem az ebédet és mondtam a fiúknak, hogy én ma bizony fodrászhoz megyek. Sose szoktam bejelentkezni, de 90%-ban össze szokott jönni a dolog. Hát ma nem. A turiban viszont 70%-os leértékelés utolsó napja volt, hát ki nem hagytam. Úgyis szép ingeket szerettem volna egy project-hez, de erről majd akkor ha valami szép kerekedik belőle. Tudtam, hogy mire van szükségem az ingekből és éppen elgondolkodtam, hogy vajon a gallérokat mire tudnám használni. Nemsokára meg is érkezett a válasz. 
Hazaindulás előtt még beugrottunk a varrónénihez. Varrógép ide vagy oda, az autósülés huzatát inkább ő varrja meg. Gombokat is húz be, régóta szemezek is vele, de ma ki is böktem, hogy én azt meg akarom tanulni - azt hittem ördöngősség, pedig ez is csak példa arra, hogyha megvan a célszerszám, akkor minden megy mint a karikacsapás - ő pedig a gépre mutatott és mondta, hogy csináljam csak nyugodtan, ha van anyagom. Ekkor kaptam elő az ingeket, mire ő: erre a gallér rész a legalkalmasabb, mert ott kétrétegű az anyag. Nesze neked gyors válasz. :)
Hát így lett gomb a frizura. :)
Hát szépek lettek, na:




Mondta, hogy nyugodtan menjek máskor is, szaván fogom, az tuti.

Mire hazaértem Barnus is alkotott:


 

Szerintem nem rossz egy majdnem 3 évestől. :)

2 megjegyzés:

Lacoste írta...

Hát nekem nagyon tetszenek a gombok! A Barnus pedig mit alkotott? A Zsiráfot vagy a fényképet? Mondjuk mindkét esetben fantasztikus. Még én sem tudnám ilyen közelről ilyen élesen fényképezni!

Fércművek írta...

Gondoltam,hogy oda kellene írni, hogy nem a zsiráfot, de reménykedtem, hogy az olvasóim veszik a lapot. :)
Gondoltam, hogy lelkesedni fogsz a gombokért. :) Te Olyan vagy. :)
Jóccakát! És jobb napot, mint a mai volt!