2009. február 24., kedd

Inga - az ingujj baba

Hát íme az első baba, aki a kezeim közül kerül ki és nekem is tetszik. Régóta dédelgetem ezt az ötletet és látszik, hogy saját fejlesztés, de annál kedvesebb.
Már tudom mit fogok a következőnél máshogy csinálni, úgyhogy még jó, hogy feltankoltam ingujjakból. 



Alig várom, hogy legyen időm és megvarrjam a következőt.
Mivel géppel már nem lehetett este varrni - nem mintha tudnék. :) - ezt hoztam össze kézzel. Eléggé beleszerettem. Egy illusztráció ihlette, de arról majd később, mert más is van alakulóban evvel kapcsolatban.


4 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Nagyon jó ötlet ez az ingujj ruci. És látod, milyen vidáman pózol benne a babácskád? Aranyos!

Fércművek írta...

Köszi! Varrni és fényképezni is most tanulok. :) Na, de ilyen modellekkel minden öröm :)

hordosv írta...

Nagyon jó ötlet ez az ingujj baba:) az elefánt kockás füllel meg egyszerűen imádnivaló:)

Fércművek írta...

De örülök, hogy téged is látlak itt. :)
Köszi, hogy neked is tetszik! :)