2009. február 28., szombat

Karikába harapó kutyus

Tegnap megint találkoztam az egyik visszatérő vásárlómmal és úgy tűnt nekem, hogy nem a szokásos állatokat kedveli, mert ugye a medúza meg a süni került hozzá és kérdeztem tőle, hogy van-e valamilyen különleges kivánsága, hátha meg tudom csinálni. Mondta, hogy nincs, ezekkel is csak úgy szerelembe esett. Reggel viszont már jött tőle emil, hogy mégiscsak lenne egy-két ötlete, ha meg tudnám csinálni. Átküldtem neki a vázlat rajzokat és kettőre rá is bólintott. Ez az egyik. A kulcskarikába harapó kutyus. Nagyon tetszik, de még van mit javítani rajta, úgyhogy holnap készítem a következőt. Rövidebb füllel és valahogy rögzíteni kellene a karikát is, mert így nehéz rá kulcsot tenni - ezért került rá még egy karika, nem kevés szenvedés árán. Hát ez a mai termés. Remélem holnap lesz időm a másikat is kivitelezni, bár megyünk a Láthatatlan kiállításra, így romlanak az esélyek, de ki bánja ha végre megyünk élményt gyüjteni. :)



kutty
Holnap adok neki nevet is.

8 megjegyzés:

Lidércke írta...

Ez nagyon édes lett! :) Egyszerű, de nagyszerű.

Fércművek írta...

Szerintem mindenben az egyszerű a nagyszerű. :) Köszi!

Lidércke írta...

Így van. :) Maradjunk annyiban, hogy egyszerűen nagyszerű. :D Én is a letisztult formákat szeretem.

szarvasmici írta...

Tuti jó ötlet. Ebből a szögből még az sem látszik, amit említettél a karika odaerősítésével kapcsolatban. Nagyon aranyos! Csinálj ilyet más állatokkal is. Láttam én ott zöld táskát is, abból mondjuk lehetne krokit csinálni. A pirosból meg véééérnyulaaat.

Fércművek írta...

Nem rossz ötletek, de a zöldet teknősnek, virágszárnak, levélnek, szörnynek, körtének gondoltam, a pirosat pedig taréjnak, gombának, szivecskének és persze belőle készül majd Málna, a bálna kulcstartója is. :) A vérnyulat mindenféleképpen meggondolom. :)))))))))

Anais írta...

Vérnyúúúúl :D

szarvasmici írta...

Akkor az a körte vérkörte. Már ha ő is karikára fog harapni. :)

Fércművek írta...

:))))))))))))))