2009. február 26., csütörtök

Mai kreativity

Ma is volt alvás, ötlet is, úgyhogy ismét munkához láttam és jelentem egyre jobban szeretem a műbőrt. Olyan elegáns vagy nem is tudom... mármint a filc után, mellett.
Nekem nagyon tetszenek, mert noha nem az volt a cél, de szerintem idézik kedvenc Furla kulcstartóimat. Vagy csak álmodozom, mások meg gurguláznak a nevetéstől, de sebaj. :)
Szóval kezdtem a fával. Régi, kedvenc motívum és itt is előjött, hogy minél egyszerűbb, annál szebb. (Hozzátenném ismét, hogy szerintem. :) )



Azért is jó ez a blog, mert majd visszaolvashatom hogy estem szerelembe naponta más és más anyaggal. :)

Éreztem, hogy ma még a szalagokat is be kell vetnem, így megszületett a süni. Lesz majd egyszerűbb verziója, de ezt ki kellett próbálnom.



Jelentem, feltettem a MESKÁra és már gazdára is talált, úgyhogy biztos hamarosan elkészül a tesója is. :) Éljenek a visszatérő vásárlók! (Máig hálás vagyok neki, hogy beleszeretett a medúza kitűzőmbe. :) Mindenki kinevette, de a belőle készült nagyobb játék a gyerekek egyik kedvence, nem is eladó. Éljenek a színek. :) )

Na és a csat project. Még mindig mosolygok ha rájuk nézek. Kiváncsi vagyok lesz-e bátor jelentkező, aki hordaná. Én majd hozzá vágatom a hajam, hogy jó legyen. :)

Nincsenek megjegyzések: