2009. február 6., péntek

Már van képem hozzá :)

Távol álljon tőlem, hogy ilyenekről írjak, de kell ezt még tanulni, az biztos. :)

Azért nem írtam, írok, mert mindig úgy gondolom, hogy a szöveghez kép is kell, ha lehet saját, ha ez az egész rólam, rólunk szól. Ma végre képeket is sikerült készíteni, de kevés vagyok én ehhez, hogy úgy nézzen ki, ahogy szeretném. Úgyhogy majd holnap próbálkozom segítséggel.

Azért teszek még egy próbát, csak hogy később majd lássuk, hogy mennyit fejlődtem. :)

Rejtélyes módon most majdnem ott van a kép, ahol szerettem volna, de mégsem...

Ezt a dobozt találtam ki a "nagyobb állatok" szállítására. Tetszett a vevőnek és ez a lényeg. Az utcán is sokan nézték a kezemben. Somolyogtam is, hogy én magam vagyok a saját szendvics emberem.

Holnap megpróbálok több képet feltenni egy kis segítséggel, addig be kell érnie ennyivel népes olvasótáboromnak. :) (Na itt úgy nevettem, hogy majdnem leestem a székről.)

Hát, jóccakát nekem!

Nincsenek megjegyzések: