2009. február 24., kedd

PIF

Gondoltam belevágok, bár kétlem, hogy sok ember járna erre, de ki tudja. Én szívesen adnék...

A szabályok azt hiszem ismertek már mindenki előtt, de inkább ide másolom magamnak:

1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
2. Az első 3 ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot kap tőlem, melyet én készítek.
3. Ők is meghirdetik a játékot a saját blogjukban, és várják a saját 3 jelentkezőjüket :-)
4. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
5. Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.

Én már csak azt nem tudom mi történik, ha senki sem jelentkezik? Lehet módosítani a szabályokat? :) Ott a mosoly jel, de most komolyan !?


6 megjegyzés:

Lidércke írta...

Nem az ajándék miatt, csak úgy írok, nehogy üres legyen a PIF-ed! :)
Most találtam a blogodra, és nagyon tetszenek a munkáid.

Amit magadról írtál, az tökéletesen passzol rám is :D, csak én 3 csibésszel "unatkozom" itthon. Visszatérek még. :)

Fércművek írta...

Szia!

Először is örülök Neked. Másodszor úgysem jelentkezik majd senki, úgyhogy az emlegetett szabály módosítással Neked is szívesen készítek valamit. :)
Kellemes "untakozást"! :)

Lidércke írta...

Köszönöm. :) És persze: szia :)

Néztem a fiacskáid oldalát, nagyon aranyosak, és a honlap is szuper!

Fércművek írta...

Majd megdicsérem a férjemet. Az az ő projectje. Szét van szórva a család és így legalább mindenki képben lehet hol tartunk. :)

ZeKa írta...

én is jelentkezem :)

ZeKa írta...

közben eljutottam az olvasásban az újabb felhíváshoz és látom, hogy már megvannak a jelentkezők - egyáltalán nem akartam telhetetlen lenni :)