2009. február 1., vasárnap

születésnap

Belevágok, aztán meglátjuk mi lesz belőle.
Tegnap előtt megszületett Kótyom és Fitty kitűző formájában, aztán kaptak egész alakos megjelenítést is. Gondoltam ez jó kezdetnek. Úgyis mindenki január elsejével kezd el valamit, amit megfogadott, úgyhogy nekem maradt a február 1. Ez lesz a blog szülinapja is. Úgyis nagyon szeretünk ünnepelni. :) (Minden alkalmat meg kell ragadni a muffin sütésre!)
Majd írok a huncutzsiványokról ( a naplóikat úgysem nagyon vezetem rendszeresen) , az új szerzeményekről és a legújabb fércművekről.

5 megjegyzés:

Lacoste írta...

Boldog Születésnapot ! :)

Katyus írta...

Nekem is jó kezdet lesz a Kótyom fitty család:)Remélem jó helyük lesz nálunk!
Boldog boldog születésnapot!

Fércművek írta...

De jó, hogy Te is benéztél!! :)
Ne felejtsd az óvodai jelet! :))

Berni írta...

Kótyom és Fitty??

Ezek biztosan, megint "létező" nevek - mint Noddy, Thomas és Scrambler - csak én nem ismerem ; )

Nincs mese, utána kell járnom!

Fércművek írta...

Hahó!

Kótyom és Fitty saját kreálmány.:)Ők a kótyomfittyek nemzetségéből az első darabok.
De már nem nálunk laknak, úgyhogy kell még készítenem itthonra is.:)
Jó hogy Te is erre jártál! :)