2009. március 14., szombat

Ajándékok

Elcsendesedett a ház, az ünnepeltek megkapták az ajándékokat, úgyhogy megmutatom őket. Még mindig nem tökéletesek, de talán már alakulnak. Remélem tetszett az érintetteknek. Bár tudom a fül rövidnek hosszú, hosszúnak rövid lett, de hát gyakorlat teszi a mestert, ez már tuti. :)



Persze a csomagolás. :) Imádok csomagolni. Mostanában kevesebb az idő rá, de azért ha lehet, ki nem hagyom. :) Itt is látszik, hogy a pöttyös, masnis a mindenem. Olyan kedves, friss a pötty. Mindig felvidít. :)



És ez volt a csomagokban:



Egy pár közeli a nyuszikról, mert mindjárt itt a Húsvét. :)





A délutánról csak annyit, hogy mindig jó barátok társaságában tölteni. Feltöltődik az ember, mindig kap valamit, úgyhogy kedves barátok, ezen a fórumon is megköszönöm, hogy vagytok!

Délelőtt még el kellett szaladni almáért, mert kimaradt a bevásárlásból és elég fontos alkotóeleme volt az almás csirkének, de persze mindennek ellen tudok állni, kivéve a kisértést, úgyhogy turiztam egy-két anyagot. Alig várom, hogy készítsek belőle ezt+azt.



A végére csak egy kérdés: a PIF-re lenne jelentkező? Olyan jó lenne! Legalább egy embernek szeretnék a játék szabályai szerint küldeni meglepetést. (Részletek a régebbi PIF postban.)

14 megjegyzés:

Lidércke írta...

Judit, ezek a szatyrok nagyon szépek! Üde, tavaszi színek. :) A csomagolás is tuti. :)

Lidércke írta...

Ja, és áldom a szerencsémet, hogy jelentkezhettem az előző PIF-edre. :) Akármilyen apróságot is csinálsz, mind szuper! (Kicsit ömlengős voltam, de nem írhatok semmi semlegeset, ha tényleg nagyon tetszenek. :D)

kiseri írta...

Hááát... én olyan szívesen jelentkeznék! Szabad még?

Fércművek írta...

Naná!!! De jó! :)
Lidércke, neked már gyüjtöm az ötleteket vajon minek örülnél! :)
Szarvasmici se izguljon, Artúrt ma befejezem. :)

kiseri írta...

Kérdés: Újra el kellene indítanom a PIF-et? Nem lenne baj, szívesen megnézném, ennyi idő után ki jelentkezne nálam(mert már picit népszerűbb lettem talán, cöccööccö – ez egy fennhordott orr megnyilvánulása...)

Fércművek írta...

Az eddigi jelentkezők sem a játékszabályok szerint jelentkeztek. :) Nekem nincsenek elvárásaim, én csak jelentkezőket vártam.:)

kiseri írta...

Akkor cserébe neked küldök ajándékot, jó lesz így?

Fércművek írta...

Nagyon!! :)

Lidércke írta...

Köszönöm. :)
Én meg fogom hirdetni, a szabályoknak megfelelően, csak attól tartok, hogy túl kevesen néznek be hozzám. Nem baj, lesz PIF-em. :)

Anais írta...

Itt köszönöm meg a szatyorkát mégegyszer. Nagy örömet szereztél vele :) és kulcstartóval is. :)

Zsuzska írta...

Szia, kérlek, hirdesd meg a PIF-et, én is jelentkeznék rá, cserébe meg Te jelenetkezz az enyémre, mert napok óta senki nem nyitotta rám az ajtót - magyarul, nem jelentkezik senki. Pedig Szarvasmici annyira biztatott - töle kaptam ugyanis. ;O)

Fércművek írta...

Én meghirdettem már régebben, csak nem volt meg a három jelentkező, azért gondoltam, hogy újra bedobom a köztudatba a lehetőséget. Oké, akkor jelentkezem és vettem a Te jelentkezésed is. :)Megvan a három! Juhéjj!

Zsuzska írta...

Szuper, akkor mindketten örülünk!!! Legyen szép a napod!

farscape írta...

Szia!

Ha olvasod még ezeket a megjegyzéseket, és ha jól értelmeztem, és csak 2 jelentkező van eddig a PIF-edre, akkor lehetnék én a harmadik?