2009. március 18., szerda

andthewinneris...

Kétszer futottam neki, de valamiért nem sikerült feltölteni a sorsolásról a videót :( Pedig az összes fiú segített, úgyhogy el kell hinnetek, hogy a nyertes: BABRA. Gratulálok!!

Persze korábban sorsoltunk, mert már senki nem írt, a fiúknak meg menni kellett aludni. :)

Kedves Babra, írd meg nekem a címed (sebok.judit@pannongsm.hu), hogy repülhessen hozzád a tündéred.

Mielőtt lehúztam volna ideiglenesen a rolót még feltettem őket a Meskára. Délutáni ihlet:



Erre még betegen is képes voltam. :) A fiúk rendeltek marslakókat is, úgyhogy holnapra is lesz feladat.
Ja, annyira tetszik a Scrabble kirakó, hogy fogom használni fényképezésnél. Legalább ez emlékeztessen játékos múltunkra. Mert mostanában sajnos nincs ilyenekre idő. Pedig hogy hiányoznak az átcatanozott éjszakák (van ilyen szó? :) )... na, de félre a nosztalgiával.

Sajnos forrás nélkül, de mutatok két kedvenc scrabble-s képet. Ha egyszer lesz játékszobánk (haha :) ), ilyen biztos lesz ott:





Ja, és újra hallgatok zenét! Mindennap előveszek egy régi kedvencet tudatosan. Már annyira hiányzott. A Dixie Chicks-be újra beleszetettem. Jobban, mint anno. Nem is értem, hogy ez a mostani, populárisabb country miért nem jön be itthon. Holnap Bublé napot tartok. :)

4 megjegyzés:

Babra írta...

Juuuj úgy örülök!! Máris írok neked mailt! Az ujjbábok is cukik:)

Fércművek írta...

Hihetetlen kicsi a világ. :) Ez, hogy majdnem szomszédok vagyunk... :)))

Princi írta...

Szia, most találtam ide!
Nagyon különleges, aranyos dolgokat alkotsz, gratulálok hozzá!

Fércművek írta...

Köszönöm! :)