2009. március 10., kedd

Apróságok

Ma nem volt kedvem elővenni a varrógépet, de annál nagyobb kedvem volt az apróságokhoz. Így született ez+az:



Új hajcsat készült most gondolatbuborékokkal. Átlátszó gyönggyel fűztem össze őket. Eredetileg ez volt a koncepció, de be kellett szerezni a gyöngyöket, így később készült el.

Angel, itt a kész kitűződ. Tetszik? Szerintem nem lett rossz. :) (Lehet, hogy oda sem adom. :))

A fiúk ma többször kiszórták a süti kiszúrókat (két nagy doboznyi...) és megláttam ezt a fa alakot. Egyszerűen el kellett készítenem. Ugye megértitek? :) Fából sosem elég.

Az utolsó meg naná, hogy egy kulcstartó. Szegény ott fog kiabálni egy táskában, hogy segítsen, de ha nem hallaná a gazdája, tettem rá egy csengettyűt is. Kár hogy nem hallatszik milyen kellemes a hangja.:)

Természetesen születtek újabb rémek, de mivel holnap úgysem lesz időm semmit készíteni (mert két vásárlóval is találkozom), meghagyom őket holnapra.

3 megjegyzés:

szarvasmici írta...

-Hol az anyád?
-Mögöttem.
-Mögötted?
-Mög hát.

Kihozod az emberből a legrémesebb vadalmát... :D

Fércművek írta...

Az nagyon jó!! :)))

Angel írta...

Csudaszép lett a kitűző meg persze a többiek is :)
Már alig várom, hogy kitűzhessem!