2009. március 7., szombat

egy kis ez+az

Ma megint ért egy kis meglepetés, mert az elegáns molyűzőm megint megihletett valakit a Meskán.



Persze nem pont ilyen, de mégis...
Pont ma találtam jó kis utánpótlás alapanyagot, hogy készítsem tovább a már kiszabott ruhácskákat, de egy kicsit elment a kedvem. Sebaj, van más ötlet, majd azzal vigasztalódom.

Tegnap elfelejtettem megemlíteni, hogy aki teheti, menjen el és nézze meg ingyen a Robert Capa kiállítást a Nemzetiben. Engem teljesen meglepett, hogy milyen hatással tud lenni az emberre egy fénykép. Hát még több. Egy-két kép elől el is oldalogtam, mert nem akartam pityeregni. Na persze ehhez kell az én emocionális beállítottságom is, de még engem is meglepett.

Azt sem újságoltam el, hogy kaptam szülinapi ajándékot a férjemtől. Na nem kell megijedni, a nagy nap még két hónap múlva lesz, de ez nálunk már hagyomány, hogy nem bírjuk kivárni ha megvan az ajándék, előbb odaadjuk. :) Amikor elkezdtem a kulcstartó őrületemet, felmértem az Etsy kínálatát és beleszerettem egy boltba. Mindenkinek ajánlom a figyelmébe a leatherprince-t. Egyszerűen csodálatosan dolgoznak. Innen kaptam egy baglyot. Juhéjj!

És még egy kis apróság. Egy új gyerekfogas egy szalagos dínóval. A süni után valamire még kellett szalagot aggatni. :)

2 megjegyzés:

Lidércke írta...

Szerintem ne hagyd abba a ruhácska-gyártást! Ne foglalkozz vele, hogy van hasonló! Nagyon szép ez a kis molyűző, és tényleg eredeti ötlet. (Nekem a címkéid is tetszenek. :) )

helen írta...

Köszönöm az etsy-s ajánlókat :)