2009. március 6., péntek

Elő a pukkant máléval :)

Akit érdekel, most nézelődhet egy kicsit. :)

Na, belevágok. Sűrű nap volt, sok minden történt, nem is készítettem semmit, de van miről írni. :)

A következő rövid történethez tudni kell, hogy imádom a szép, kedves könyvillusztrációkat. Így nem csoda, hogy egyszercsak megtaláltam Agócs Írisz blogját és az általa illusztrált könyveket. Karácsonykor vettem jópárat a karácsonyi lapjai közül, de a végén egyiktől sem tudtam megválni. Szorgalmasan követtem a blogját és beleszerettem a macijaiba (is). Ha már varrni kezdtem, gondoltam elkészítem az egyiket. Készen lett, de mivel mégiscsak az ő teremtménye, írtam neki, hogyha tetszik, nagyon szívesen odaadom neki. Tetszett és ma el is cseréltem vele egy nyomatra. Nagyon kedves volt tőle, álmodni sem mertem ilyen ajánlatról, de ezt nem utasíthatja vissza az ember. :)
Íme a mackó:



...és a nyomat:



És itt az Artista blog, ha valaki még nem járt volna ott, de ezt kétlem. :)

A mai nap örömei közé tartozott még, hogy volt meskás adok is, meg kapok is, mert gazdagabb lettem egy Szaszi féle Rebekával és megváltam Nyussztól, de azt hiszem nagyon jó helye lesz.

A kényszerszünetben elkészítettem néhány régen dédelgetett ötletet. Van, ami már fent is van a Meskán.

Az első a képregénybuborékos hajcsat és kitűző. Sokat mosolyogtam, hogy mi minden kerülhet bele, de egyenlőre a Hello-nál maradtam. Elég merész így is, aki majd viseli. Ismét vállalkozókedvűeknek ajánlom. :)



a kitűző



a csat

A kirakós játék része a mindennapjainknak, mert Barnus éjjel-nappal képes ezt művelni. Már nagyon kicsi kora óta elég nagy puzzle-ket rak ki. A 30 darabos sem ritka, de van nagyobb is. Egyszerűen nem tudja megunni - velünk ellentétben. Szóval az ő játéka ihlette a következő kitűzőt. Remélem, hogy valakinek ez az utolsó hiányzó darab a ruhatárából. :)



És, akkor jöjjenek a nagyobb darabok. (Kérek minden varrni jól tudó, éles szemű olvasót, hogy ne nevessen hangosan táska és szatyor kezdeményeimen. :) Lebegjen a szemetek előtt, hogy varrógépet közelről először december 30-án láttam és azóta is barátkozunk, de azt hiszem ez is egy "Beginning of a beautiful friendship" hogy casablancás szófordulattal éljek. :) )

Az első a skótkockás kollekció. Egy kézitáska és egy hozzá passzoló szatyor. Természetesen készítenem kellett hozzá egy új kutyust is. :)



kint



bent

A fület persze nem én varrtam. Egy újrahasznosított műbőr táska füleit használtam fel. Recycling mindenek felett. :)

Ha már sikerült egy szatyor, gondoltam elkészítem nyuszis változatban is, úgyhogy gyorsan kihímeztem drága logo fülű nyuszimat:) és varrtam belőle is:



Ma már ki is próbáltam és boldogan jelentem be, hogy egyben hoztam haza, nem kevés cucc társaságában, úgyhogy a strapát is bírja. :)



Itt még búcsúzkodtak Nyusszal :)

Az utolsó egy piros pöttyös belsős táska, ami gomba lógóért kiálltott (és kapott), de az nincs a képen. :( Nem tökéletes darab, de már tudom hogy lesz jobb legközelebb. Egyébként a nyuszis szatyor és a pöttyös füle is újrahasznosított dolgok, csak ezek övek.



Itt köszönöm meg a fiúknak az emeleten való legózást és anyabékénhagyásthogytudjondolgozni -t. :)

Valamikor hétvégén bemutatom a zsebrémeket. Még győzködnöm kell őket, hogy a nyilvánosság elé álljanak, de beígérek nekik valami fincsit és akkor biztos menni fog. Régóta gondolkodtam saját szörnyikéken, hát megérkeztek. :)

8 megjegyzés:

kiseri írta...

Hatalmas ötleteid vannak!!! A "jobb-bal" hajcsatt a kedvencem lett, de ez a szövegbuborék...! Lemásolhatom...? Ez csak rossz vicc. De azt nem hiszem el, hogy táskát először varrtál! Nagggyon üggggyes vagggy!!! A pöttyös irtó aranyos...

Fércművek írta...

Köszi a bíztatást! :) És igen, lemásolhatod.:)
Januárban volt egy próbasorozat szatyorvarrásból, de inkább idegbaj volt, mert nem ismertem a gépet, nem tudtam mit hogy kell csinálni, de mostanra egy kicsit összeálltak a fejemben a dolgok, azért fogtam újra hozzá. Azokat a darabokat inkább nem mutatnám meg, elég kezdetlegesek, de ezek talán már érdekesek, azért mertem feltenni. :)

Lidércke írta...

A maci is őrült jó, de a nyuszis táskád maga a csúcs! És megint itt a skót terrier... :) Tényleg nem látszik, hogy nem régóta varrsz táskát. :)

Fércművek írta...

Köszi!:)

helen írta...

Látom már, állandó blogolvasód lettem :) Jövök állandóan, mert annyira belemerülök a nézegetésbe, olvasásba, hogy teljesen kikapcsolsz :D

Nagyon jó ötleteid vannak! És nagyon gyorsan megtanultál varrni is!

szarvasmici írta...

Hát hogyha Te ennyi idő alatt ilyen szintre hoztad a varrógépes varrási technikádat, akkor itt sokan rákapcsolhatunk, hogy lépést tudjunk tartani veled!!!
A maci nekem is nagyon tetszik. Meg ezek a jobb-bal csat, és a szövegbuborék. Te valami rendkívüli módon, imádni valóan bolondos csajszi lehetsz. Irigylem a barátnőidet!
Én is mindig jobb kedvre derülök, ha itt vagyok Nálad.

Anais írta...

Helló! :)

Szarvasmici által megszólítva érzem magam, mint irigyelt barátnő :-))
És jól gondolod kedves mici :) tényleg imádnivaló a csajszi!!! :)
Darling, a hello buborék és a puzzle darab is hatalmas ötlet!
A nyuszis táskát meg nagyon el tudnám képzelni színesben, tavaszra, nyárra... o:)
Hajrá, hajrá, csak így tovább!
Puszi:)

Fércművek írta...

Hogy ti milyen rendesek vagytok!! Meg sem érdemlem.