2009. március 29., vasárnap

Fitz, a cicc

Nagyon szeretem a megrendeléseket. Persze mindig kétségbeesek, hogy miért vállalom el, amikor nincs időm, meg biztos nem fog tetszeni és akkor majd nagyon sajnálom, de aztán a végén mindig jól alakul a dolog. :) Ja, és persze rögtön nekiállok. Egy ilyen megrendelés Fitz is. Persze nincsenek véletlenek. Megrajzoltam a cica sablont a kutyussal együtt, majd leültem a gép elé, hogy megnézzem a leveleimet és ott volt egy cicc kérés. :)



és a háta:



Az eredeti sablonon halacska van a pocakon, de most szivecske volt a kérés, úgyhogy hamarosan újra cicát kell varrnom. :)

11 megjegyzés:

Lidércke írta...

Ő is olyan helyes lett, mint a haverjai. :)))
A kockás szivecske különösen egyedivé teszi. :)

Fércművek írta...

Köszi! Reméltem, hogy neked tetszik. :)

Lidércke írta...

Gondolhatod! Szives is, kockás is, és még macska is... az összes mániám benne van. :D

Fércművek írta...

Erre gondoltam. :))

szarvasmici írta...

Én meg utálom a macskákat, de most megszerettem minden olyan macsekot, akit Judit fércel, és Fitz a neve. Mmmm nem is. Bármilyen neve lehet, ha a többi feltétel teljesül!

Betti írta...

A cica nemcsak tökéletesen megfelel, de egy az egyben olyan lett, amilyennek elképzeltem. Meglepetés lesz egy Fitz-tulajdonosnak, és akik még benne vannak az akcióban, mind nagyon elégedettek az eredménnyel. Köszönjük szépen, Judit!

Fércművek írta...

:)))

Zsukka írta...

Cukkancs :o)!

Csigi írta...

Nagyon cuki cica :)

A. írta...

Hát ezek a kis figurák annyira aranyosak és szépek, hogy asszem, szoliba kell mennem, mert egészen belesápadtam az irigységbe, hogy én ilyet nem tudok... Pedig utálom a szolit. :)

majonez írta...

Hiper-szuper kedves dolgokat készítesz!