2009. március 12., csütörtök

Hétköznapok vs kreativity

Ma olyan hosszú volt a lista, hogy mi mindent kellene csinálni, hogy csak egyet választottam. Játszottam a gyerekekkel, hát nem ez a legfontosabb? :) Ezek meg várhatnak:



Pedig jajj, de lenne kedvem, de most már tényleg kell mosni, vasalni, főzni, a takarításról nem is beszélve... hétvégén kedves emberek látogatnak ide, mégse járja, hogy ők takarítsanak. (Bár tesztelhetnénk a barátságukat. :) )

Remélem vasárnap visszatérek a kreatív világba a saját dolgaimhoz. De azért majd mutatok ezt+ azt, mert szombatra el kell készülnöm egy-két ajándékkal. Hátha érdemes lesz bemutatásra.

Ja és ezekkel játszottunk ma: Nem túl bonyolult, de 3 év alatt megteszi. :)


.
Igen, a bal oldalon Barnus állatkája látható. :) Lehet tippelni mi lehet. (Én már kiderítettem. Szárnyalhat a fantáziátok. :) )

6 megjegyzés:

Anais írta...

Hát, takarítani én se szeretek.
De szívesen lefoglalom a két huncutzsiványt :) amíg te takarítasz.
Na, milyen ajánlat? o:))

Fércművek írta...

Meggondolom. :))) Bár lehet, hogy pár perc után sírva könyörögsz, hogy takaríthass. :))))

Lidércke írta...

De szépek ezek az anyagok! A kockás és a rózsaszín indás különösen tetszik. :)
Rám nagy halom vasalnivaló vár, pedig én is szívesebben varrogatnék... :S

Fércművek írta...

Én tegnap éjjel kivégeztem a vasalnivalókat.. :) Már csak 49 dolog van a listámon. :) És aztán már varrok is. :)))
A rózsaszín indás az maga a gyönyörűség. Turiztam, de szebbet még boltban sem láttam.

Vacskamati írta...

De jó ez a gurigás ötlet! Tippelhetek? Egér? (esetleg medúza? :D)
Bocs, hogy teleírom a blogod, csak most bukkantam rá, és nagyon tetszik! :D

Fércművek írta...

Tigris volt. :)))