2009. március 11., szerda

Leveli Béla & Sir Nyű

Hát itt vannak ők és még jó, hogy tegnap megtartottam őket, mert ma már semmihez sincs energiám, de nagyon szép nap volt ez a mai.:) Lecsavarogtam a lábam, találkoztam vevőkkel (rájuk ki kellene találnom valami szép szót, mert ez nem tetszik) és mire hazaértem még üzenetek is vártak. Persze nagyon örülök, de azért az egyik szemem sír, hogy itt hagynak a varrományok. Bár azt hiszem ez természetes. Gondolom evvel mindenki így van.
Na lássuk a zöldit meg a skótot. :)



Leveli Béla

Régen postásként dolgozó tavaszfüggő. A mai napig hajnal 4-kor kel. Imádja a rajzfilmeket, de a Titanicot képtelen végignézni. Szabadidejében szívesen görkorcsolyázik. Szeretne eljutni Nepálba.

Sir Nyű

Azért ütötték lovaggá, mert integrálni tudta a rémeket a mi világunkba. Roppant udvarias, minden találkozásnál tökéletes angolsággal kíván jó napot. Skót származása ellenére bőkezű, szívesen osztja az eszet. Más sincs neki.
A csapatban neki a leglaposabb a hasa és erre nagyon büszke, mert sokat edz.

Ma ugye átadtam két kis csomagot. Le is fényképeztem. Nem ez a végleges csomagolásom, de szerintem nem rossz.



És ezért sír az egyik szemem (de a másik nagyon nevet!): Ők költöznek nemsokára. Jajj, mikor lesz időm újakat varrni??? :)

7 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Most az egyszer utálatos leszek. Remélem eddig sosem voltam. :)
Leveli Béla nagyon helyes, de a Bélasága miatt én mégis Brúnóra szavazok. Azt én pontosan tudom, hogy ugyanolyat nem lehet mégegyszer. De kérlek, kérlek, egy olyan fogas, vigyoros, barna lábú ződ Brúnót alkoss nekem. És fontos a virág, hiszen magam is kertimádó volnék. Lehet más neve is, csak zöld legyen, és Béla semmiképpen!!!
Türelmesen várok, és bármire hajlandó vagyok!

Ja!!! A csomagolásod nagyon ötletes, és praktikus. Nem bánod, ha egy-két apróságot magamévá teszek? Úgy értem, hogy elérhetőségekkel ellátott névjegy szépségesen ráapplikálva a micicuccokra?

szarvasmici írta...

Még valami! Igenis megrendelem az én zöld Brúnószerű akármimhez a leírást. Az jár mellé, hát én is kérek szépen. Csak tudnom kell, hogy kit fogadok magamhoz! És amúgy meg névadásban nem vagyok annyira jó, mint Te!

Fércművek írta...

Jajj, félreértés!! Béla még az üzeneted előtt született. Nem ő fog veled lógni. A zöld Brúnó még készül, de most nincs rá energiám, hogy befejezzem. Már a fiúk is rám szóltak, hogy néha aludhatnék. :)
Egyébként asszem Artúrnak fogják hívni és persze, hogy fogas lesz. Nem kérdés! :)

szarvasmici írta...

Akkor megnyugodtam. Artúr... már most imádom. :)

Lidércke írta...

Megint elvarázsoltál a figurákhoz adott jellemzésekkel. :) Mellesleg mondom, tényleg van lelkük. Épp egy macskát varrok, aki tutira Gerzson. Az első pillanattól érzem rajta, és azt is, hogy bosszankodásra hajlamos.
A csomagolás nagyon helyes, de ezt a nyuszifejet amúgy is bírom. :) Ja, és ki ne felejtsem: szuper neveket adtál! :D
Annyira eredeti, amit csinálsz! Valamelyik postodban panaszkodtál a Meskán megjelenő utánzatokra. Ne aggódj, ilyet csak te tudsz kreálni! :) Stílust teremtettél. :)

Fércművek írta...

Olyan jó érzés, ha tetszik, amit csinál az ember. Köszi. :)

Angel írta...

Sir Nyű, tetszik a név (is) :)