2009. március 16., hétfő

Medve és nyuszkók

Ma azt hiszem inkább a betegség nyert. Próbáltunk ellenállni, de ma elég letymetyütyü volt mindenki. A nyulakkal viszont el kellett készülni. Sőt, ma elköltözött két medve is, bár nem kereskedelmi forgalomban, mert őket is illusztráció ihlette. (Bár ma elgondolkodtam, hogy ez vajon kizáró tényező? Akkor tényleg nem eladható? Kiváncsi lennék a véleményetekre.) Az egyikről van kép, azt azért megmutatom:



És itt a nyuszikoszorú. Együtt azért nem olyan rossz:



Ma ennyi telik tőlem. Ma éjszaka varrás helyett az ágyikót választom. :) Hátha holnap dupla energiával ébredek. :)

17 megjegyzés:

Angel írta...

Jelentem, jó otthonuk lesz nálam. :) Egyikük már fel is vette a Baaa nevet. Sajnos a társának még várnia kell az ihlet eljöveteléig (vagy majd megmondja). Én úgy látom, hogy jól érzik itt magukat és én is élvezem a társaságukat.
És most már a ruhámon is látható, hogy puzzle rajongó vagyok :)

Fércművek írta...

:) Örülök, hogy jól vannak a gyerekek. :)

Angel írta...

Egyébként szerintem nyugodtan felkerülhetnek az ilyen ihletésű népek is a bolt polcaira. Ez nem olyan, mint lemásolni egy kész terméket.

Enikavics írta...

Egyet vagyok értve. Szerintem is forgalomba kerülhetnek a macik! (nem mellesleg tüneményes brumma!) Szerintem ha minden amit valami vagy valaki ihletett nem kerülhetne a világ szeme elé szegényebbek lennénk.
Ja, igaz beszéltünk a nyuszis szatyorról (amit nem vetek el továbbra sem:) ) .. lett egy új ötletem.. lehet e katicás szatyrot kérni? Gondolkodtál már katicákban? mindenszépetke!

Fércművek írta...

Gondoltam már sokat katicákra, de sajna nem tudok jobbat rajzolni a Te bogárkáidnál. Azért ha eljutok valahova, majd megmutatom. :)

szarvasmici írta...

Szerintem az illusztráció ihlette figura is felkerülhet az eladandók közé, csak fel kell tüntetni a származását. Mint pl. a Tilda bigyóknál is illenék szerintem, pedig csomóan nyomják a zangyalkákat, meg tündérkéket, amik nem is saját ötlet. Pedig tökre mind más, mert mindet más egyéniség készítette, de a forrás az ugye közös, és az másnak a tulajdona. Szóval. Ez a mackó naggggyon imádni való, és biztosan senkinek nem bántaná a szemét, ha felkínálnád eladásra. Sőt! Asszem azonnal lenne gazdája.
Azért ha ismered az illusztrátort, aki megálmodta ezt a macit, akkor esetleg kérdezd meg tőle.
És jobbulást!!!

kiseri írta...

Most őszintén lányok: aki pl. hercegnős meg verdás meg hasonló cuccot árul a meskán, odaírja, h honnan származik a minta? Vagy minden Micimackós terméken ott van, hogy Shepard ihlette??? Én biztosan örülnék és nem pattognék, ha egy ismert(vagy kevésbé ismert) rajzfigura köszönne rám fogdosható formában!

Anais írta...

Cuki a maci, de olyan
szigorúan néz! :)

szarvasmici írta...

Kiseri! Igazad van, nekem is tök mindegy lenne, hogy mi van rajta a terméken, ha tetszik, akkor tetszik. De az elv, hogy a forrást megjelölöm, az illendő szerintem. Mondjuk a Hercegnőt, meg a Micimackót mindenki ismeri, tehát látszik, hogy honnan ered, de vannak ilyen elvetemült fejszerkezetű mackók, akiket nem biztos hogy világszerte ismernek, de a megálmodójának bizonyosan jólesne, ha megemlítenék, mint értelmi szerzőt.
De ez annyira helyes, ez a medveeee! Most nézd már meg, hogy két dimenzióban is milyen nagyot tud alakítani. Haláli! Hátratett kézzel, bocsánat, manccsal...

Fércművek írta...

Az az igazság, hogy én meg akartam kérdezni a forrást, hogy áldását adná-e erre a projectre, de egyáltalán nem volt kedves vagy bátorító és a Meskáról is olyan hangon írt, hogy inkább meg sem említettem. :(

Babra írta...

Tündéri ez a maci, teljesen beleszerelmesedtem!:)

Enikavics írta...

oh, volt szerencsém élőben találkozni Baaa mackóval és barátjával! Teljesen a hatásuk alatt vagyok! Gratulálok drága Sebi! puszpangok!

Fércművek írta...

Enikő, már csak ezért is érdemes volt elkezdeni blogolni. Olyan régen nem találkoztunk. Most se, de legalább itt. :))

Enikavics írta...

Megyek Zsuval látogatni, látogatni Titeket!!:) Ma egyeztettem vele, persze szólunk majd Neked is!:)
Sok puszi!!

Fércművek írta...

Hát, le ne maradjak róla!! :))) Bár rajtam kívül is van itt látnivaló! :)

Névtelen írta...

Aranyosak a figurák!

Szerintem a rajz ihlette figura, az átdolgozás kategóriájába esik bele, és sajnos jogi akadályokba ütközik, de itthon ilyesmivel elég kevesen foglalkoznak.


katica

Vacskamati írta...

Igaza van Katicának, a Tilda is és ez a maci is szerzői jogvédelem alatt áll és egyiket sem lenne szabad (törvényes) forgalmazni. Nekem is nagyon tetszett ez a maci, tervbe is vettem, hogy én is megvarrom egyszer valahogy, bár biztosan nem tudtam volna ilyen édesen megcsinálni.. :D
Szerintem veszíteni nem veszthetsz- kérdezd meg tőle.. akár úgy, hogy bizonyos százalékot jogdíjként felajánlasz, hisz ő is ebből él.
Bár azóta úgy láttam, a saját medveformádat is kidolgoztad - és asse kutya.. :D

(Amúgy meg pont AI. egyik mesekönyvillusztációját árulják a Meskán - tuti szerzői engedély nélkül, hisz a dolog pikantériája az, hogy pont egy már meglévő textilfigura ihlette a mesét és a rajzokat is ... Ilyen érdekességek is vannak.. :D )