2009. március 3., kedd

Nem esik messze az alma a kulcstól :)

Nagyon ráálltam a kulcstartó gyártásra. :) Az alma és a skót kutyus tetszik a legjobban. Már fent is vannak Meskán.



Itt egy nem túl jó kép az eddigiekről, de most csak ez van, mert a gép megint megadta magát. :(



Csak azért nem bánom, hogy most nem tudok - például a ma készültekről - képet készíteni, mert belőlük úgyis több kell, hogy érzékeltetni lehessen a következő ötletet, ami kirajzolódni látszik.

A másik, amit írni szerettem volna, hogy kaptam egy barátság díjat pár nappal ezelőtt és nem azért nem tettem ki vagy adom tovább, mert érzéketlen vagyok vagy ilyesmi, hanem mert úgy érzem nem tudom tovább adni még. Zöldfülű kezdőként még adnék magamnak és persze másoknak időt az ismerkedésre. Egyszerűen nem tudnék 8 blogolót megnevezni, mert mégha én olvasom és kedvelem is őket, ők még azt sem tudják, hogy a világon vagyok. :)

11 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Nagyon jó az ötlet, hogy az alma levélkéje külön karikán van! Annyira aranyos dolgokat találsz ki.
Rá kell szólnom a kedves ismerősömre, aki a szatyornyi műbőrt ígérte nekem, mert ha így haladsz, akkor kell az utánpótlás!

Fércművek írta...

:) És még most jön a java :) Egyszerűen ne érem utól a gondolataimat.:) (Persze látom, ahogy egyesek azt gondolják, hogy jobb is. :))))) )

Lidércke írta...

A kockás kutya is tüneményes. :) Nagyon bírom ezt a formát. Látszik, hogy szeretettel készülnek. :)

Fércművek írta...

Angolos lévén ez az egyik kedvenc formám nekem is, az anyagról nem is beszélve. :)

anaisz írta...

SZia itt is :)

Az almás valami tüneményes lett ! De természetesen mindnek megvan a maga kisugárzása.. Nekem mégis az ALMÁS a személyes kedvencem!

valamiért gyermekkoromat idézi. Emlékszel--annakidején milyen divatos volt az alma motívum? konyhai matrica, alma mintás szövetek, stb.. és olyan jó visszaemlékezni rá.. Köszönöm, hogy előhívtad vele az emlékeim.. !!! :))

Fércművek írta...

Örülök, hogy itt is látlak. :) És köszi!

kiseri írta...

1. nagyon szeretem a dolgaidat
2. a díjjal kapcs én is így érzek, nemrég pont erről írtam, de te jobban fogalmaztad meg

Fércművek írta...

Szia kiseri!

Üzenem a kisfiadnak, hogy nagy kedvencem volt Móric, a bagoly és gratulálok, hogy elkelt. :)
Örülök, hogy erre jártál.

kiseri írta...

De aranyos vagy! Nagyon jót tesz az önbecsülésének...!

helen írta...

Örülök, hogy rád találtam :) Igaz, fogyózás kapcsán ;) de ez más kérdés :)

A díj: én se adtam tovább, nálam viszont a másik véglet van. Túl sok nagyon jó blogot ismerek, nem tudnék megállni 8 db-nál... :D

Fércművek írta...

Én is örülök, hogy rám találtál. :)