2009. március 4., szerda

Nincs hozzá képem :(

Ma többször éreztem hiányát a fényképezőgépnek. Először Barnust örökítettem volna meg ahogy az asztal tetején éppen a nagy teknősön lovagol (ezt a képzavart :)), aztán a szarkákat a kertben és végül a táskát és a szatyrot. Igen, igen, valami nagyot készítettem. Na jó, semmi extra, de az én tudásommal ez már eredmény. Már délelőtt motoszkált a fejemben, hogy ma elő kell vennem a varrógépet. Délután nem kellett sokat kapacitálni a fiúkat, hogy a kertben játszanak, úgyhogy anya belendült. Elolvastam én sok leírást, láttam rajzokat, szabásmintákat, de úgy látszik nekem nem megy úgy. Inkább kútfőből próbálom megoldani a dolgokat. Már túl vagyok pár próbálkozáson, dührohamon, de ma valahogy tiszta fejjel rájöttem hogy lehet alap dolgokat szépen kivitelezni és meg voltam elégedve az eredménnyel. Na nem fecsegek többet kép nélkül. Remélem holnap már be is mutathatom őket. Ha minden jól megy a ma este kiszabott táska és szatyor is készen lesz.
Ja, azért mégiscsak mutatok egy képet az álom táskámról. Ismét az egyszerűség jegyében. Tudom, hogy ilyet sose fogok tudni varrni, de hasonlóra vágyhatok. :)



Természetesen Furla.

1 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Azért ha megpróbálnád, lehet hogy elámulnál magadtól.... :)
Próba, szerencse!