2009. március 9., hétfő

Rémségeim

Hát itt vannak. Ők a kezdő csapat:



Funda, Brúnó és Bella

Ők lesznek a zsebrémek táskába, autóba, fiókba, kulcscsomóra vagy ahova tetszik.
Kis dobozban utaznak majd, ha elköltöznének és mindegyikükhöz lesz egy kis jellemzés, hogy leendő gazdájuk hamar megtalálja velük a hangot.



Funda legjobb barátja Bikfic, a kutty. Mindig az oldalán játszik kedvenc labdájával.
Funda az örök optimista, mindig mosolyog. Az egyetlen dolog, ami kihozza a sodrából, az a fékcsikorgás. Ezen kívül mindennek tud örülni. Imádja a dunakavicsot.



Funda

Brúnó - A zord külső érző belsőt takar. Ezt mutatja a rózsa is a kezében. Imádja a virágokat, a kertészkedést. Nem szeret viszont TV-t nézni. Kedvenc száma a 3.



Brúnó

Bella - Bella ízig-vérig nő. Tudja, hogy nem szép, de belső kisugárzásával ezt feledtetni tudja. Mindene a divat, de sosem válna meg klasszikus gyöngysorától. Ki nem állhatja, ha valaki rágja a körmét. (Hát még ha valaki a sajátját. :))



Bella

Ma még futotta az időből egy egérkére. A Meskán kérték, még nem tudom, hogy tetszik-e a megrendelőnek, de ez az anyag robot és űrlény után kiált... :)



Persze mára is jutott egy táska, de evvel sem vagyok teljesen kibékülve, úgyhogy még kell a gyakorlás, meg lelkiismeretfurdalás nélküli idő rá...



Az utolsó kép nem saját, de mostantól itt laknak.:) Szeretem a meglepetés csomagokat. Köszönjük Csió bácsinak és családjának, hogy gondoltak a gyerekekre és mintha érezték volna, hogy errefelé is kézzel készített dolgok laknak mostanában, ilyet küldtek.

10 megjegyzés:

Angel írta...

Azt hiszem, Fércművek blogfüggő lettem. Reggelente izgatottan nézem meg, hogy van-e új bejegyzés, mintha karácsonykor lopakodnék be a szobába, hogy van-e már ajándék a fa alatt. Most meg már estére itt is van. Csodák ezek a dolgok. Nem is tudok választani, hogy mi a kedvencem az összes általam látott közül. Az illusztráció alapján készült maciba egyszerűen beleszerettem, de ezek a táskák és szatyrok is imádnivalóak. Igazi egyéniséggel. A puzzle kitűzőről nem is beszélve.

Fércművek írta...

Gyere át és kapsz egy macit. A puzzle kitűző Neked meg kötelező. Milyen színben szeretnéd?:)

szarvasmici írta...

Én is kapok valamit, ha átmegyek? Hová kell menni?
Meg kell halni ezeknek a sebszörnyeknek! És a leírás, na az meg egyenesen fantasztikus!
Egérkédet látva nekem is az volt a gondolatom, hogy űregér.
Ma este is szétszana nevettem magamat. Köszke!

szarvasmici írta...

+z oda, ahonnan hiányzik. :))))

Fércművek írta...

Ha tényleg jössz, mondom a címet. :)) Bármikor. És igen, akkor kapsz te is! :)

Lidércke írta...

Elolvadtam a szörnyeidtől. :)) A jellemzésük meg egyenesen zseniális! Széles vigyorral olvasgattam. :))

kiseri írta...

Csudálatos fantáziád van!!! Nehogy felnőjj nekünk!

Fércművek írta...

Köszi mindenkinek! :)

szarvasmici írta...

Na szóval a következő a helyzet. Szeretnék egy Brúnót. De zöldet, olyat, mint a fa. Mármint a Te fád. Az előbb már majdnem leütöttem a Meskán a barna Brúnót, de gondoltam megkérdezlek, hogy csinálnál-e nekem, saját, külön bejáratút, zöldet. Hmmm???
Előre is köszike! :)

Fércművek írta...

Az igazság az, hogy már elkészült egy zöldi aka Leveli Béla, igaz fogak nélkül, úgyhogy ma este nekilátok ennek a fogas kérdésnek.:) Majd adj neki Te nevet.