2009. március 22., vasárnap

Szabad délután

Ezeket a szatyrokat már régen kiszabtam, de csak ma volt időm befejezni őket. Biztos lesz gazdájuk, de ez most egy olyan furi helyzet, mert Meskára szántam volna, de az most nem aktuális. Talán Húsvét kapcsán jó ajándékok lesznek.



Az idővel az is furcsa, hogy mire a kivitelezésig jut az ember, már nehezem koncentrál, mert időközben más is zakatol a fejében, amit el kellene készíteni és így marad az örök érzés, hogy sosem érek a végére.



A belsejükbe csodálatos anyagok kerültek. Nagyon tetszenek. Az egyikre nem is tettem belső zsebet, hogy kifordítom- befordítom legyen.

Holnap valami lakásdíszítésbe kezdek, mert a karácsony maradékai már tényleg nem valami aktuálisak így március végén. :))



Ideje, hogy beköltözzenek a nyuszik, barik, csibék, tündérek meg ami még alakul.

18 megjegyzés:

Angel írta...

Egy kicsit izgultam, hogy a blogolást azért folytatod-e és most nagy kő esett le a szívemről :) Önző kis disznó vagyok.

Azért én is írtam a könyvelő ismerősnek és ő is azt ajánlotta (azt hiszem, már mástól is olvastam), hogy valamilyen cég (kft, bt) neve "mögött" csináld tovább és akkor nem probléma a GYED dolog.

Angel írta...

Csudaszépek a szatyrok! :)

Fércművek írta...

Varrogatni, írni Meska nélkül is lehet és nagyon úgy néz ki, hogy anyu is fércművek tag lesz (bár már most az)... érted? :)))

Zsukka írta...

De csinik a táskák! Tényleg gyönyörű anyagot varrtál bélésnek, a kukucskáló nyuszit meg amúgy se lehet megunni, mert egyszerűen... cuki :o)

ZeKa írta...

jajj, annyira jófejek ezek a nyuszik! :) csereberélni nincs kedved? ha már meskázni nem tudunk...

Hunszil írta...

Szavből örülök, hogy találtál MÁS :) megoldást, sajnáltam volna ha megszűnik a fércművek:(
Nagyon klasszak a szatyrok s várom a kukucskáló nyuszikat is :)))

Hunszil írta...

Persze, hogy SZÍVBŐL örülök és nem szavból:))))))))))))))))))

Lidércke írta...

Nagyon helyesek! :)
Örülök, hogy alakul valami anyukád révén. :)

Fércművek írta...

De kedvesek vagytok!!! :)) Mint mindig.

Zeka: Dehogy nincs kedvem cserélni. :))))

HunSzil: Ne haragudj, hogy nem jelentkeztem az angol miatt, de betegek voltunk, nehéz volt mindenkit elérnem, és sajnos idén már senki nem vállal új tanítványt. :( És még azt is el akartam mondani, hogy Rebeka megtalálta a gazdáját, mert tetszett annak, akinek szántam. :)

kiseri írta...

Örülök neked nagyon!!! És szépek a tatyók, tuti lesz gazdájuk!

szarvasmici írta...

Hadd találjam ki. A kék virágos belsejű a kifordítós-befordítós. Nem is tudom, hogy a nyuszi d az édesebb, vagy a virágok a szebbek. :) Szerintem a nyuszi verhetetlen.

ZeKa írta...

szuper! vágjunk bele :) fel tudok ajánlani például egy zekaművek igazolványtokot ...

Enikavics írta...

Jajaj! Beleszerettem a sötétbarna szatyorba:) További mindenszépet!
Ömölke: Enikő

Fércművek írta...

Enikavics: Nem akarok bekavarni az érzelmeidnek, de az sajna szép szürke... :( Úgyis szerelem??

ZeKa: Én azt hiszem szatyrot tudok felajánlani. :) Van kedvenc színed, ötleted?

Enikavics írta...

nem, a szürke sem töri meg az érzelmeimet!:) A kanapém is sötétkék, ami a készítője szerint szürke:) .. úgyhogy azt hiszem velem lehet valami, de ez a szerelmen nem változtat!
mindenszépet!

ZeKa írta...

ha még nem talált gazdára a világoskék-virágos-kifordítom-befordítom, akkor azt választanám. ha már van belepakolója, akkor még beszéljünk a dologról. azt hiszem ez remek kis cserebere lesz. :)) megpróbálom a blogomra feltenni, hogy nekem mim van. természetesen ha más mintát/színt szeretnél, akkor nagyon szívesen készítek újat is :)

Fércművek írta...

ZeKa: Sajnos a kék meskás megrendelésre készült és ma rám telefonáltak, hogy ragaszkodnának hozzá , de akkor nekiállok egy másiknak, van még ilyen anyagom. Azért lett kifordítós, mert elfelejtettem fixálni, hogy ki vagy beszeretné a virágokat a megrendelő. :) Te hogy szeretnéd? Legyen zseb valahol, vagy maradjon ez a felállás?

ZeKa írta...

azt hiszem fekete-virágos kifordítom-befordítom szatyor szuper lenne! :)) gyönyörű ez a virágos anyag!! már megyek is feltölteni a tokokat! van elképzelésed, hogy milyet szeretnél?