2009. március 29., vasárnap

Tavaszi fáradtság

Az utóbbi két napban szinte csak kóválygok, olyan fáradt vagyok. Tegnap este majdnem lefordultam a varrni való mellől, nem vettem észre, hogy mindjárt elalszom. :) Ma sem volt jobb a helyzet. A délutáni alvást mostanában kreatívkodással töltöm, de az utóbbi két napban én is lefeküdtem a gyerekek mellé. Remélem magamra találok, mert annyi dolgom lenne. Vár egy kutya, egy röfi, egy sárkány még egy nyúl meg egy béka... És mennyi, de mennyi kitűző ötlet, már alig győzöm lappal. :)
Erre ilyeneket találok a turiban:



A kötős táska tele volt kötőtűkkel 500 forintért... Nem tudok (még) kötni, de jó boltnak tűnt. És ma szembe jött ez a kezdőknek szóló kötős DVD 200 forintért. Háááát, lehet, hogy ez jel és meg kell tanulni ezt is??? :)) De mikor????

Azért ma készült megrendelésre egy cica, majd holnap megmutatom.

10 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Kedves Judit!
Érdeklődnék, hogy melyik is ez a turi? Az áldóját neki, hogy egyeseknek milyen szerencséjük van!
Egyébként tutira jel, hidd el, ki kell próbálnod!

Fércművek írta...

Pesterzsébeten és bent a Blaha Lujza téren vannak az én kedvenceim. Mindig kincseket lelünk. :)

kiseri írta...

Igen, tessék kötni, mert mi már rendelnénk is ilyet:http://www.etsy.com/view_listing.php?ref=sr_gallery_18&listing_id=22663392&ga_search_query=guinea+pig&ga_search_type=tag_title&ga_page=3&min=&max=&order=
Bele vagyun lavulva hónapok óta... És a te fantáziáddal kötni...! Csudajó dolgok születhetnének.

Fércművek írta...

Nem semmi.:) AZ én szerelmeim a nyuszkók, majd a post-ba belinkelem mi a célom, de ahhoz azt hiszem erősen kellenek az alapok. :) Bár nem szeretek meglévő dolgokat lemásolni, de ezt muszáj lesz. :)

anuka írta...

Gyerünk gyerünk!!!! Várom nagyon!!!

anuka írta...

Kiseri! A linkben szereplő állatok horgolva vannak!;)

helen írta...

Szuper az a táska :D Hajrá!

Angel írta...

Én is kacérkodom egy ideje a kötés gondolatával. Még anno a nagymamámtól tanultam, de már rég nem csináltam. Pedig tényleg olyan jó lenne valamit alkotni :)

Fércművek írta...

Na, akkor vágjunk majd neki együtt. :)

Vacskamati írta...

.. szinte minden amigurumi (vagy hogyishíjják) átkonvertálható kötéssé.. :D

A hétvégén nekifekszem a nyuszkónak, s ha befejeztem, már teszem is fel a leírást.. :D

Nagy mázli+ jó szem.. jó turis fogás.. :D