2009. március 31., kedd

Tavaszodik és közeleg a tojás szezon :)

Ez egy új nyúl. Nagyon furcsa, de valahogy nem tudok a nyulaknak nevet adni. Már a nemüknél elakadok...



A kitűzők nagyon aktuálisak hamarosan, úgyhogy el kellett őket készítenem gyorsan. Azt hiszem az eltévedt nyuszi esete a kedvencem. :)

A huncutzsiványokról régen írtam, pedig mindig alakítanak valamit, de ma a Barnus olyat rajzolt, hogy majd elájultam. Eddig csak rajzolgatott, de nem nagyon ismertünk fel semmit. Persze ennek ellenére megdicsértük, bátorítottuk. Ma is nekiállt a rajzolásnak és ezt rakta elém egy másodperc múlva: "Anya, ez egy medúza." Majdnem leestem a székről. :)



Aztán ezt a pöttyös labdát rajzolta, mert anya szereti a pöttyöset. :) Hihetetlen milyen agyuk van. :))))) Csak most vettem észre, hogy a pöttyök szinte szivet formáznak. :) (Ó, az elfogulatlan anyai szív. :)) )



Persze nem is tudom mit csodálkozok, mert már az 50 darabos kirakósnál tart, úgyhogy az agya biztos jól forog... Azt hiszem beszerzünk egy 100 darabosat a 3. szülinapra. :)

6 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Eltévedt nyúúúúl...zseniális!!!!

Zsukka írta...

Sőt, nem csak hogy szinte szívet formáznak a pöttyök, de úgy néznek ki, mintha körbe lenne fércelve a labda :o))

Fércművek írta...

:))))

hordosv írta...

Szerintem ő fiú és kifejezetten Albert néven mutatkozott be... vagy félreértettem és Alberta:)

Fércművek írta...

:))) Akkor Te leszel a keresztanyukája. :)) Nagyon jó!

Vacskamati írta...

Az 50 darabos sikerén felbuzdulva a mi családtagjaink is 160db-ossal próbálkoztak be a 3. szülinapon a lyánynál.. Hát.. 3 felnőtt családtag ki is rakta egy óra alatt :P, a gyerek meg rá se nézett.. Kirakó tekintetében szerintem az a fő szempont ilyen korban, hogy egy-egy puzzle darabon legyen jól beazonosítható és a nagy kép alapján jól elhelyezhető egy részlet.. (PL. egy kisképen egy virág legyen, ami csak egy helyen fordul elő a képen stb.. ) A kisebb egységek felismeréséhez, elhelyezéséhez még nem tudnak eléggé koncentrálni ..

Rajzok: nálunk is komolyan kell koncentrálni, nehogy kicsússzon a szánkon a jajdeszépmijez? kérdés (amit ugye, a kreatívgyereketnevelők abszolút elvetnek) Mesélj a szép rajzodról... Hmm..tök jó, ha felszólítás nélkül is csinálják.. :D És annyira jól absztrahálnak mér ebben a korban, nekem is csak tátva marad időnkét a szám. :D