2009. március 15., vasárnap

Tündéri játék :)

Ha van kedvetek. :)
Kedves rendszeres olvasóim!
Olyan kedvesek vagytok velem mindig, gondoltam megajándékozok valakit csak úgy. Nem kötöm x. olvasóhoz, bejegyzéshez vagy efféléhez. Éljünk a mának! :)
Szóval ha egyszer lesz időm, az ingujj babák mellett tündéreket is szeretnék majd varrni. Ő az első, a prototípus. Ha valaki szeretne egy igazi fércművet:) csak írjon egy kommentet, hogy ő is úgy várja-e a tavaszt mint én. Mert én nagyon!!!! :)
Mondjuk szerdán este 10-kor sorsolok. Addig eldöntöm melyik kalapba gyűjtöm a neveket.:)



És jöjjenek a megrendelések:

Íme Artúr:



Artúr kicsit kelekótya, de nagyon szeretnivaló. Szeret rügyeket számolni, hobbija a nyomkövetés. Egyszer szívesen megnézné a Mona Lisát élőben. A rózsa illata megnyugtatja.

Ő tetszik Szarvasmici?

Egy régen készült nyusziból rendeltek négyet. Kicsit izgulok, hogy tetszenek a megrendelőknek. :)

15 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Igen! Igen! Igeeeeeen!!!! Imádom! Szereti számolni a rügyeket? Akkor az én emberem... bocsánat zsebrémem. Alig várom, hogy együtt számoljuk vele a rügyeket, és kövessük a gyomokat... bocsánat nyomokat. :)))
És a Mona Lisát én is nagyon szeretném élőben látni. És képzeld, ha az ibolya illata nyugtatná meg... főleg alulról szagolva... naná, hogy a rózsáért van oda.
Köszönöm szépen az én kis saját különbejáratú zsebrémemet!!!!

szarvasmici írta...

Ja! A dündérke is tetszik ám. ;)

Fércművek írta...

Akkor majd kérek elérhetőséget, hogy repülhessen hozzád. :)
sebok.judit@pannongsm.hu

Anais írta...

Jól áll Tündérkének, ez a háttér :-)

Fércművek írta...

Meghiszem azt!! :) Na, de senki nem várja a tavaszt??? :)

Enikavics írta...

Én nagyon várom a tavaszt! (de már elmúlt 10 óra.. a mai:) ) ömölke! Enikő

Erzsébet írta...

Én is várom már a tavaszt! De azt hiszem, ilyen aranyos tündérrel könnyebben menne a várakozás! :-)
Zsóka

kiseri írta...

Én annyira várom a tavaszt, hogy ...! Egy ilyen tündér biztos segítene varázsolni olyant. És különben is: ha a te micsodáidról van szó, az ember lánya egyre telhetetlenebb lesz, egyre több zsebbigyó meg társai kellenek... megfertőződtem...

helen írta...

Virágillatú tavaszt akarok én is :) Bár ma... jöttem hazafele postáról és eleredt az eső. Csak szemerkélt, nem volt idegesítő. De olyan illata lett a földnek! Hú, csodás volt! :) Annyira nyárias hangulatom lett :D

Névtelen írta...

Kiseri: teljes mértékben osztom a véleményed :)
Már látom magam az anonim csoportban ahogy bemutatkozom: Anais vagyok, fercmuvek fuggo o:)))
es az egesz egy elefanttal kezdodott...

Hajrá tavasz!

Anais

Babra írta...

Énis tavaszt! Ma már úgy éreztem, hogy talán lesz valami, meleg szellő, kómás fej:D Jön már, csak győzzük kivárni!:)

Betti írta...

A teraszon már vakítanak a sárga krókuszaim,a hétvégén pedig kaptam egy hatalmas csokor barkát, úgyhogy nálam már tavasz van :)

De én is nagyon várom már, hogy ne az unalmas fekete kabátomban kelljen hideg reggelente elindulni...

Névtelen írta...

Én is nagyon várom a tavaszt!
fanika

bildiko írta...

Tavasz a legszebb évszak,már én is nagyon várom,hogy babrálhassak a kertben egy kicsit..

Zsuzska írta...

Itt is egy tavaszfüggö jelentkezik, még nem késtem le a jelentkezést, ugye? Aki kíváncsi az én tavaszváró csokromra, kukkantson be hozzám a Vegyesboltba!