2009. április 15., szerda

Állatkert és eper

A Fércművek állatkertjében két teremtmény született újjá. Maszat, a kutty és Jeff, a malac. Ha tudnék szépen szkreppelni, klassz régen és most képek lennének, de így csak örülök, hogy alvásidőben lefényképeztem és felteszem őket.

Maszat



Háááát, itthon nem jöttek rá, hogy a vau "a" betűje a farkinca. :( Na ja, minden nem jöhet be. :))



Jeff, aki mint látható NAGYON szereti a hasát. :)



A gyöngyös kurta farkinca:



Ha már fényképeztem, gondoltam megörökítem, az "anyaeztneaddel" triumvirátust. Hogy mikért tudnak odalenni a gyerekek...



ÉÉÉÉs, jöjjön a gyümölcs ennyi állatság után. NYERTEM! Méghozzá epret szezon előtt Helen-től. (Hosszan gondolkodtam ám melyik nevedre hivatkozzak. :))) ) Nagyon szépen köszönöm! Gyorsan lefotóztam a legszebb cukortartónkon, merthát az epernek jó barátja a cukor.(Vagy csak mi szeretjük így?? :) ) Ígérem rögtön megmutatom, ha lesz hozzá táska. Márpedig lesz. Gombhoz a kabátot, eperhez a táskát. :)))

6 megjegyzés:

Nina írta...

Annyira aranyosak az állatkáid!

helen írta...

És az epred is...

Corinna Nitschmann írta...

Jöttem szomszédolni :o). Milyen aranyos állatállományod van! Most már tudom, mi kellhetett volna az öcsém névnapjára..vigyázat, megjegyeztem!
Jót mosolyogtam, hogy te már az erdős táskát nézni jöttél hozzám. Így terjed a pletyka...így lesz az én meggyfatáskámból erdőtáska :o).

Fércművek írta...

Jó, akkor én mostantól meggyfatáskáról terjesztem majd hírt. :)) Itt is mondom, hogy gyönyörű, aki nem látta még, nézze meg! :)

niniel írta...

Rögtön el tudtam olvasni a vaut!:)
Nagyon aranyosak a legújabbak!

Barbi írta...

Éva műveit én is imádom! A kutty nagyon édes, persze a többi se kutya! :)