2009. április 4., szombat

Brekeke

Persze herceg. :) De így tavasszal, amikor minden zöldül ő is inkább a zöld szerkóját viseli. :)



És megérkeztek azok a fránya legyek is. :)



A mai napon úgy éreztem, hogy ha megállítanám az időt, akkor sem lenne elég mindarra, amit el kell készítenem. :) De azért rajta vagyok az ügyön. Éljen a nyuszi szezon!

Az is meglepetésként ér újra meg újra, hogy micsoda érzelmeket vált ki belőlem a varrógép. És most nem a jó érzésekre gondolok... A kezemet legalább tudom kontrollálni. :)

4 megjegyzés:

kiseri írta...

Akkor nem vagyok egyedül a "szétverem a gépem" érzéseimmel...? Szerintem néha direkt csinálják, biztosan pihennünk kell nekünk is olyankor...:)
A béka fantasztikus!!!

Fércművek írta...

Örülök, hogy nem vagyok egyedül az idegbajommal. Meg persze nem is. :)

helen írta...

Ez naagyon jó!!!

Babra írta...

Én is folyamatosan ezt az időhiányt érzem, őrületes, a héten kimondottan tetőfokára hágott az ezirányú szomorúságom...hálistennek legalább nekem varrógépem nincs:D A béka imádnivaló!!!