2009. április 7., kedd

Csomagot kaptam Zekától !! :))

Jajj, de szeretem a meglepetéseket. Persze tudtam, hogy csere-bere lesz, de akkor is. Ilyen gyönyörűséget!!!?? :)) Ottokár tökéletes! Nagyon szépen köszönöm. Én holnap jutok el a postára és már repül is a szatyor. És a csomagolása is tökéletes! Fú, nagyon jó volt kézbe venni.

Szóval így érkezett:



Ő itt Ottokár:



És gyorsan bemutattam a bagoly aprónépnek is. (A nagyobbak a lakás különböző pontjain huhognak. :) )



Gyorsan megmutatom a mai termést is. Megrendelésre készültek. Szerintem nagyon szép, visszafogott tavaszi színek. :) A saját feketém helyett is remélem készítek majd egyet. (kb. karácsonyra. :)) )





Na, megyek, mert még van hátra négy, mindjárt itthon vannak a gyerekek és megigértük magunknak, hogy még sétálunk egy kicsit a jó időben. :)
Este egy kis játékra hívlak majd benneteket. Gyertek!:)

5 megjegyzés:

ZeKa írta...

hmmm.. nem semmi bagolygyűjtemény.. eddig is sejtettem, hogy jó helyre kerül Ottokár, de hogy rögtön ennyi barátra lel azt nem gondoltam volna :)
a szatyrok nagyon szépek, főleg a drapp ezzel a dögös lila pöttyös belsővel!!

Princi írta...

Nekem a rózsi pöttyös tetszik a legjobban!

Fércművek írta...

Éljen a pöttyös! :) Köszi.

Zsuzsi írta...

Pöttyös forevör:o)

Kata írta...

Mindhárom tasi nagyon tetszik :)