2009. április 9., csütörtök

D, mint Dömené, dobozok és desküvői ötletek :)

Íme Dömené. Így néz ki összevarrva:



És az ifjú pár.:)



És most a dobozok. Ma találtam megint valami praktikusat. Szeretem a rendet, szeretek rendszerezni, de ahhoz bizony megfelelő dobozok, tárolók kellenek. És ma ez a fülpiszkás, vattakorongos, pamacsos doboz jött szembe 150 forintért. Rögtön kellett vennem 5-t. Milyen klassz lesz az apróságokhoz az új varró sarokba. :)







Ezt a csoda dobozt a Tesco-ban sikerült beújítani. Tele is pakolták mindenféle levendulás finomsággal, ami külön kedvenc, úgyhogy duplán örültem. Mivel fillérekért adták ebből is vettem párat. Szigorúan a doboz miatt.:)



A gombos dobozaim is Tesco-sak és nagyon beváltak:





A pince rendezése közben találtam egy-két esküvői kelléket, gondoltam megmutatom, hátha valakinek tetszenek az ötletek. A boros üvegben persze volt gyertya, azért van a nyakán a szalvéta. A kérdőívvel azt akartuk, hogy azok is beszélgessenek egymással rólunk, akik valószínűleg elmentek volna egymás mellett, mert olyanokat kérdeztünk, amiket vagy csak a család, vagy a barátok vagy a munkatársak tudtak. Persze ennek kitöltéséért járt a főnyeremény, amit a válaszolók között kisorsoltunk a buli végén. :)

7 megjegyzés:

szarvasmici írta...

D, mint éDes, Dönörű, fanDömikus.

Szilda írta...

fantasztidkusak a macik, a dobozokért meg énis oda lennék:D Bár uram szerintem már kivágna, mert szeirnte így is több van a kelleténél.

niniel írta...

Döméék nagyon aranyosak lettek! A Tescoba meg én is ellátogatok dobozért, mert ami a szobámban van a varrás miatt az nem állapot:)

Theia írta...

Jaajj, nagyon-nagyon tetszik a blogod! :-)) Mindjárt ki is linkellek nálam. (Egyébként a kommentedből tévedtem ide. :-)

Fércművek írta...

Naggyon örülök. :))))Remélem jelentkezel rémségért is. :)

anyahajó írta...

Épp fel akartam tenni a blogomban a nagy kérdést, hogy hogyan lehet rendet tartani a varrós apróságok között. Még alig kezdtem el a varrást, és máris belepnek a kis kütyük. De ezek jó ötletek nagyon! Köszi!

Lidércke írta...

Igazán szép pár! Látszik is, hogy szeretik egymást! :)