2009. április 19., vasárnap

Egy igazán férc nyúl

Gonodoltam kipróbálom egy szép sálból a nyulat. Merthogy amúgy sincs nagy választék mintás filcből, de itthon semmi. Csak nagyot nézés, hogy mit is keresek?? Pedig létezik, de elég drágán, plusz a posta... de egyszer szerzek, tuti. Na, de addig is marad a minta utáni vágy és a foszlós sálak. :)







A WAMPról csak annyit, hogy meglepődtem milyen sokan voltak. Vásározók és vásárlók is. Az árak tényleg magasak, néha indokolatlanul (?), de persze nem csoda, most hogy utánaolvastam mennyiért lehet egyáltalán kint az ember... és ma ketten is megkérdezték miért nem vagyok én is ott. Én? Ott? Van min gondolkodni... (?)

Mostanában egyébként kicsit lelassultam. Annyira elhanyagoltam az itthoni dolgokat, hogy most van mit behozni. Régen főztem örömmel - pedig nagyon szeretek - és ezt biztos érezte a konyha is, mert nagyon finom lett. :) Aztán ablakok is kerültek a pincébe a bedeszkázott régi semmi helyére (alakul a sarkocskám). És valahogy egyszercsak mindenre tudok pontot tenni, de a vasalni valók mindig tornyosulnak. :( Ma megmondtam a fiúknak, hogy a hét elején kiválasztott ruhát kell egy hétig hordani, nem érdekel mennyire piszkolódnak el. :)

7 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Akkor a profilodban módosítani kellene a szöveget, hogy: sajnos NEM vasalok. :) Kedden meg már nem kisfiúk lesznek körülötted, hanem kismalacok, mert ha vigyázni kell a ruhára, akkor tutira bekoszolódik. A NAGY fiúé is!!!
Nyuszikád biztos finom puhás tapintású, és amúgy meg ilyen kockásan is nagyon csinos. Pedig a kockák vastagítanak általában, de ő naggyon formás. És ha majd öregszik ki is fog szőrösödni a széle?

Fércművek írta...

Már most szőrösödik. :))) Egyébként a profilom maradhat, mert én biza vasalok, csak sosem fogy el. :)))

Cicurka írta...

Hű de aranyos ez a nyuszkó, tetszik a formája és cuki a farkincája:-)
Kitérve a vasalnivalóra, hát... nekem is tornyosul, de elhatároztam amint leszedem a szárítóról azonnal vasalok. Nem sikerült, mert most is ott látom a sarokban a mini dombot:-)

Barbi írta...

Sajnos nekem nem gyűlnek a pontok a feladatok végén, pedig de jó is lenne... :))) A nyuszi tuti!

Lidércke írta...

Hajjaj... vasalásról jót vagy semmit! Tehát semmit, hallgatok... :)
A nyuszi nagyon aranyos lett most is. :)

Vacskamati írta...

Tényleg érdemes utánajárni, ha lehet, a kockás még jobb. Gyapjúpulcsik nemezelésével nem próbálkoztál még? Színes, vastag filc, occsón. :)

Bájdövéj, én is azt hittem, árulni mész ki.. :D
(Kérj meg egy ismerőst, tegye ki a standja sarkára az egyik Fércet, s ha sokan megkérdezik ez is eladó-e, akkor hajrá neki.. :D)

Fércművek írta...

Barbi: Én is csak az itthoni kötelezőkre tudok pontot tenni, a kreatív tennivalók is gyúlnek, mint a vasalnivaló. :)

Vacsakmati: Betz White után gondolkodtam a pulcsi nemezelésen, de gyakorlatban nem jutottam el oda, most meg már nyári rucik lógnak a turikban. :(