2009. április 6., hétfő

Egy szobáról álmodom...

Hát tényleg nem vesztegetem az időt. :) Két nap alatt rendet tettem a pincében. Ez azt jelenti, hogy a hely ki van alakítva egy saját kuckóhoz. A többi már csak idő és pénz kérdése. :) Merthogy az idő pénz. :))

Mutatok egy-két képet, amit szívesen mondanék a magaménak. :) (Itt volt egy nagy sóhaj.)











Az utolsó kettő azért is lenne kedves a szívemnek, mert ugyanilyen bútorok vannak a lakásban. Jajj, annyira harmónikus lenne... :)))

Aztán nem nevetni majd, ha megmutatom az én verziómat!! :)

Azért nem mutatok most képeket, mert "csak" nyuszikat, macikat, sárkányokat gyártok. Nagyon jó, ha van megrendelés, csak semmi mással nem haladok, pedig a cica, a kutya és a malac már nagyon csúnyán néznek, hogy ez nem ér, ők előbb ki voltak szabva. De mindig megnyugtatom őket, hogy lehet, hogy még ők is lesznek népszerűek és akkor a másik bagázs fog orrolni rájuk. :)

1 megjegyzés:

Babra írta...

Hát igen (szintén sóhaj)!!! kár volt idejönnöm;) azelőtt nem is tudtam (nem gondoltam bele) hogy vannak olyan szerencsések, akiknek egész hobbiszobájuk van, háát irigylem őket!!! Kíváncsian várom a tiedet!