2009. április 2., csütörtök

Ez egy szép nap volt :)

1. Mert tavasz van. :)
2. Mert kedves vevőkkel találkoztam, meg Tüskécskével és Babrával. :)
3. Mert megnyitottam a boltot és már csak egy termék van benne. :)
4. Mert időben elértem a filc boltba :) alapanyagot venni.
5. Mert jobbnál jobb megrendelések jönnek. (Visszatérnek a zsebrémek. :) )
6. Mert a fiúk készítettek nekem egy kis veteményes kezdeményt a kertbe.
7. Mert ezt találtam az Etsy-n. Könyvkedvelőknek szerintem kötelező lekoppintani. :)



A linket elfelejtettem kimásolni, de a bolt neve OldToNew, ha valakit érdekel. Szerintem szenzációs. Láttam már érdekes polc megoldásokat, de most ez a favorit. Mutattam is az UramaLacinak, hogy nem kell unatkoznia, találtam neki feladatot. :) Na nem feltétlenül Danielle Steelből. :))))

4 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Én meg épp azt akartam mondani, végre, a D. Steel könyveket is lehet valamire használni.. :))

Fércművek írta...

:)))) Jajj mekkorát nevettem. :))) Ezt így nem gondoltam végig. :)))

Babra írta...

Én is örülök, hogy találkoztunk, na meg ráadás birkás kitűzőnek, jajj annyira jó, köszönöm mégeccer:D:D
Megnéztem a fiaidat itt a linkelt oldalon is, hát gyönyörűek! Ambrus morcosan is tündér, de vigyorgósan, hát el kell olvasni tőle:D

Fércművek írta...

:) Rossz napjai vannak, de hát ilyen a fogzás. :)