2009. április 10., péntek

Ez is egy szép nap volt

Ma reggel Barnussal indultam csavarogni a városba és nagyon sok klassz dolog történt velünk azon kívül , milyen jó volt vele lenni csak úgy, csak ketten, csak mi. :)
Rögtön reggel találkoztunk hordosv-vel. Bizony, bizony, ilyen jól indult a nap. :) És csereberéltünk, úgyhogy mostantól itt laknak ők:



Miután hazajöttünk, összeismertettem őket az eddigi egyetlen tojásmelengetőnkkel. Nagyon hamar megtalálták a közös hangot. :) Mégegyszer nagyon köszönöm, hogy elkészítetted nekem. Persze ez azt jelenti, hogy a kötési project halasztódik, de sebaj, találok majd más motivációt. :)

Találkoztunk kedves vevővel, akitől még ajándékot is kaptunk. Nagy volt itt is az öröm. :) Aztán meglátogattuk a Nanát (nagymama) a munkahelyén, ahol teljes budapesti panorámában gyönyörködtünk, meg persze buszoztunk, metróztunk, villamosoztunk, úgyhogy nem csoda (nekem persze az volt :) ), hogy hazafelé elaludt az ölemben a buszon. Kisebb korában sem gyakran csinált ilyet. Nagyon jól esett.

Enikavics, nem bírtam magammal és délután készen lett Roston. Ha tetszik, akkor szeretne nálad lakni mielőbb. :))





De most mennem kell, nincs semmi kreatívkodás csak hajnalig tartó vasalás. :( A kedvencem. Ha egyszer lenne rávalóm, erre az egyre felfogadnék valakit. Nem is a vasalással van bajom, hanem a mennyiséggel. És sosincs vége... De így jár, aki mindent csak vasalva tud eltenni. :(

1 megjegyzés:

Enikavics írta...

Hát teljes a szerelem! Nagyon köszönöm neked Rostont!:) Amint lehet beszerzem őt és megmutatom neki az új otthonát:) Mindenszépetke!