2009. április 12., vasárnap

Ezt sütöttük ki

Még a gyerekek születése előtt kigondoltam, hogy egyszer lesz egy füzetem, amiben majd rendszerezem az ünnepeket és a köréjük csoportosuló feladatokat, tradíciókat, mert én ilyen felírós, listázós vagyok és nagyon szeretném, ha bizonyos dolgok, bizonyos alkalmakhoz kapcsolódnának és mivel mindent elfelejtek vagy csak az utolsó pillanatban jut eszembe, jobb az leírva. (Na nem ilyen szép, hosszú mondatokban. :) )
A Húsvét mifelénk nem volt túl izgalmas, mert persze volt locsolkodás, meg rokonlátogatás és minden más szokásos, de valahogy mégsem jelentett olyan sokat nekem. Ajándékozás nem volt és ezt a hagyományt szeretném is követni, mert szerintem így is annyi mindent kapnak, hogy nem kell, hogy ez az ünnep is sóvárgással teljen. Persze csak a magam nevében beszélek, mert másokat nem lehet olyan könnyen meggyőzni, hiába kéri, magyarázza az ember. Ahogy öregszem (hahahaha), annál inkább azt gondolom, hogy vándorcirkusz helyett a legfontosabb, hogy itthon, nyugiban töltsünk pár napot. Most ez persze viccesen hangzik, hiszen szinte minden nap ezt csináljuk, de a szokás a lényeg és az később lesz fontos, ha már mindenki dolgozni fog, illetve oviba/iskolába járni.

Húsvétra a báránysütést gondoltam ki. Egy fiús családban nem igen opciós a fessünk tojást program.:) Most először készítettünk együtt és nagyon örültem, hogy volt kedv hozzá. Még apa is velünk csinálta. Természetesen nem csak bárány lett a tésztából. :)





Remélem észrevettétek, hogy mifelénk medúzát is sütnek. :)) Lehet, hogy ez a gyerek tengerbiológus lesz?? :))



A tojás keresés a kertben is új sport. Eddig hiányzott a kert. :)





Még utoljára mutatok valamit, mert megláttam a polcon és ez is szervesen kapcsolódik a Húsvéthoz. Van nekem egy tündéri keresztanyukám és régebben ő festett ilyen csodákat. Sosem értünk a nyomába. Ez a négy évszakos tojás az egyik kedvencem Tőle:





Ma este sorsolok, aki még nem jelentkezett pár óráig még megteheti. :)

4 megjegyzés:

Lidércke írta...

Judit, képzeld, én is felírós-listázós vagyok! :D
A bárány is, és a többi lábasjószág is nagyon szép lett, a tojás meg remekmű!
Örültek a lurkók a tojásvadászatnak? Az ajándékokról nem is kérdezem... :)

Fércművek írta...

Lista nélkül még a bevásárlás sem úgy sül el, ahogy terveztem. Mindent veszek, csak azt nem ami kellene. :)))
A tojásvadászat nagyon tetszett, egész nap a nyusziról beszélt Barnus, hogy milyen kedves volt és kínálgatott minket a mini csokitojásokkal. :) Ambrus kosara sajnos üres maradt, de szerintem jövőre már komoly konkurenciát fog jelenteni Barnusnak. :))

Nina írta...

Szuper lehet egy ilyen nap, amibe az egész családod sikerül belevonni!
Szemet gyönyörködtetőek a sültek, ez a bari annyira szép, bele se mernék harapni :)

szarvasmici írta...

Gyönyörű a bárányka... na jó, a húsvéti medúza is nagyon szép. :) És a négy évszak tojás is nagyon tetszik.