2009. április 1., szerda

Füsti, a 2,5 D sárkány :)



A laposból egy kicsit kidomborodtam. Ő Füsti, a házi sárkány. Mielőtt vadul elkezdenétek dicsérni kis barátait, őket nem én készítettem. :)) Elég régóta gyüjtögetem az ujjbábokat. Ők a lovag mese szereplői. Egyébként egy vagyonba kerültek, de olyan gyönyörűen kidolgozottak, hogy nem lehetett őket a boltban hagyni anno. :) Egyszerűen ott volt a helyük Füsti mellett. Itt kiabáltak, hogy ők is a képen akarnak lenni. :) Lángot nem akartam a szájból kilógatni, de azért jeleztem, hogy gyúlékony egy teremtmény...





Ma egy új szobával kibővültünk. Holnap teljesen birtokba vesszük a teraszt!!! Éljen a tavasz. Szegény ház belülről eléggé el lesz hanyagolva. Alig lehetett behúzgálni a gyerekeket a kertből. :)

És valami egészen más: Kedves PIF-eseim! (Lidércke, Kiseri, Zsuzska) Kérlek írjátok meg nekem a címeteket, mert meglepetésszerűen szeretném majd küldeni az ajándékokat és akkor mégsem az igazi, ha akkor kérdezem meg. :) (sebok.judit@pannongsm.hu) Kedves Zeka és farscape! Csak most olvastam, hogy Ti is jelentkeznétek. Igaz már betelt a lista, de ha küldtök elérhetőséget, én szívesen küldök valami apróságot. :)

Jaaaaa, és újra kinyitottam a boltot!!!!!!! :)))))))))))

8 megjegyzés:

Zsukka írta...

Hát, azt hittem az eddigieket már nem lehet felülmúlni, de sikerült, ez valami csúcsédes, ez a sárkány, és mekkora poén a hátulján a gyúlékony jelzés :O)))

Fércművek írta...

Köszi! :9 Sokat mosolyogtam, amikor készítettem. :)

Enikavics írta...

ohistenkém, ez csoda!!!! És a pöttyei!
Örülök a bolt nyitásának, igyekszem választani a sok tünemény közül, de nem könnyű!:)

ZeKa írta...

Nagyon sárkány! :)) én mondjuk hiányolom a másik oldaláról is a szemet - ha már 2,5D :) persze így is hipertündéri! (nekem eddig DÖme a befutó, de a többiek is szorosan ott sorakoznak mögötte)
jaaa és nagyon örülök, hogy sikerült újra nyitnod! :))

Kata írta...

Nagyon szuper lett a sárkány!!! :D

kiseri írta...

Hát ez csúcs! A Sárkányszív c. film jutott róla eszembe, amiben kedves a sárkány – hát ilyen ő is. Csinálhatnál női változatot házisárkány címen...:) Ismernék rá vevő férjeket...

Lidércke írta...

Újabb remekmű! :)))

Zsuzska írta...

Profi! Sárgulok az irigységtöl! Küldtem emilt!