2009. április 13., hétfő

"Kerek erdő" táska

Ez volt az első projectem. Persze nem ebben a formában. Így kezdődött az egész. A fákkal. Karácsonyra azt találtam ki, hogy mindenkinek készítek ajándékot. Persze ez nem újdonság, eddig is személyreszólóan próbáltuk meg az ünnepléseket, de most két kézzel akartam alkotni valamit egyedül.
Korábban az egyetlen dolog, amit kipróbáltam és szerettem, mert nem lehetett elrontani és volt sikerélmény, az a keresztszemes hímzés volt. Karácsony előtt valahogy újra eszembe jutott a hímzés, de gondoltam kipróbálom keresztszemek nélkül, csak úgy. Fákkal és megalkotom a saját Wunderbaum kollekciómat. Mert azon kívül, hogy saját dolgot szerettem volna, olyat is, amit használni is tudnak. Autója, szekrénye, illatosításra váró fiókja mindenkinek van. :)

Most,hogy már tudok egy kicsit varrni, végre táskára applikáltam a motívumot. Nagyon tetszik, de kár hogy még mindig nem tudok olyan táskát varrni hozzá, amilyet igazán szeretnék. :( Itt az ideje megtanulni a mágneszár és a zipzár bevarrásának rejtelmeit. A füle egy turis övből lett, így nagyon tuti. Azt hiszem később is maradhatnak az övek, mert a fül varrás sem egy leányálom. :)



Lassan, de haladok, mert ez a drága már megállt a saját lábán. :)



Félve, de megmutatom az egyik korai kezdeményt.(Csak mosolyogni ér. :) A kivitelezés borzasztó, de az ötlet már ott is tetszett. Manapság is csak a kivitelezéssel vannak gondjaim.:) ) Sajnos az igazán jókról nem készítettünk képet, mert éppenhogy kész lettek, már csomagoltuk is ajándéknak. Hát innen indult ezt az egész kreatívkodós örvény, ami magába szippantott. :)



Szerintetek legyen belőle szatyor is?

9 megjegyzés:

Zsukka írta...

Nagyon-nagyon szép ez a táska, annyira jó ötlet ez a fa motívum és kivitelezés is finom, szép munka, nekem, mint komoly táskarajongónak nagyon tetszik :o)))!

Enikavics írta...

Mindenképp támogatom a szatyor változatot!:)

Vacskamati írta...

Nekem az utsó tecc a legjobban- a 3 éves Sárámnak is, rögtön nyaggatni kezdett, hogy neki is varrjak ilyent.. Többet nem jövök a lányommal az oldaladra.. :D

Fércművek írta...

Pont az utolsó??? :)) Szívesen elküldöm neked, ha megadod a címeteket. Ez pont megmaradt. Levendulával töltöttem egyébként, de már csak nyomokban tartalmaz illatot. :)

kiseri írta...

Unokanővérem pont mostanában túrt egy bézs alapon ilyen színes pöttyös kordtáskát, és teljesen beleszerettünk(minden nőnemű családtag..., úgyhogy egyelőre senkié)
Nagyon jók így a színek, szeretem!!! Kislánykoromban volt egy ilyen pöttyös ruhám, milyen kár, h nincs már meg...:(
Igeen, szatyrot is!!!

ZeKa írta...

nagyon szuper a táska és igeeen szatyrot is mindenképpen csinálnod kéne hasonló színekkel és mintával :)

Babra írta...

Nagyon szuper, imádom!!! A szatyor ötletet pedig mindenképpen támogatom:)

Anais írta...

Én már úúúúúúgy de úúúúúgy várom a hosszú fülű, vállravehetős nyári szatyrokat! :-)

Fércművek írta...

Én is. :)))