2009. április 18., szombat

Kincsvadászat

Ma kincset vadásztam. Mindig így indulok a turiba. :) Cimkéért, anyagért, táskafülért, mikor mi akad a horogra. De ma találtam egy királynői darabot. Hátha ti is értékelitek. :)



A pénztárca keret már izgatta a fantáziámat egy ideje - láttam másokét is - , de eléggé elszomorodtam, amikor minden leírás szerint ragasztani kell hozzá/alá az anyagot. Az a megoldás nem tetszett.
Ezt még nem volt szívem szétszedni - (lehet, hogy nem is lesz?? :)), de úgy látom ez a szerkezet máshogy működik, sokkal szimpatikusabb.



Csuda, nem?

Holnap ha minden jól megy elmegyek WAMPolni. Aztán egyszercsak bevillant, hogy én már évvekkel ezelőtt megfordultam egy ilyen vásáron, sőt vettem is valamit:



A nincsenek véletlenek jegyében, egy filc lényt. Én rókának vettem, de ki mit lát bele. :))) Szóval már évekkel ezelőtt is ez tetszett, de teljesen elfelejtettem... vagy nem? :)))

7 megjegyzés:

Barbi írta...

Aztaaaaa! Micsoda kincs! Tényleg királynői!

A figura szerintem is rókás! :))

szarvasmici írta...

Nagyon szép dolgokat túrsz ám ki a jó mindenedet! Ilyen tárcacsatokat vagy miket láttam én is itt-ott, és egy részük ilyen csavaros volt. Ezt én is kíméletesebbnek, és szebbnek gondolom.
A filcállatka bármi is legyen, az tuti, hogy nagyon csodálkozik.
És mikor mennek a WAMP-ra a Fércalkotások? Szerintem lenne ott keresnivalójuk. A szónak mindenféle értelmében. Ééééérted....

Lacoste írta...

Szarvasmici: te túl jó vagy hozzám! :))
Egyébként láttál csavarosat alapanyagként vagy csak kész termékként?

Lacoste írta...

jajj, új a gép, meg a beállítások, meg minden, most a krokodil is én vagyok, judit :)))

szarvasmici írta...

Drága kroki!
Ledanna linkelt be egyszer egy Etsys eladót, akinél ilyen szépségek laknak. Ha nem boldogulsz a kincskereséssel, szólj, segítek, de most csinálom a "tutorial"-t Neked (is)!

Fércművek írta...

:)))

Vacskamati írta...

Nah, az ilyen kincsek a nagy csapda.. szétszedni bűn, egyben meg max. az Operabálba jó.. Nálam is porosodik egy álomszép régi gobelin kistáska (jó, így szörnyen hangzik, de ez tényleg szép), mindig biztatom magam, h. majd tényleg használni is fogom, de...

Vasalás... pfh.. úgy kell teregetni, hogy ne kelljen vasalni.. ;Đ
(Ja, vagy ezt nem ide kell írni?? :P)