2009. április 23., csütörtök

Nyuszkók az autópályán

Szerettem volna egy képet, ahol a kiszabott állatok együtt szerepelnek ugyanolyan elrendezésben, ahogy korábban lekaptam őket, de megint győz a türelmetlenségem. :)
Ezek a nyuszik az autópályán készültek, mert útra keltünk tegnap és persze tudtam, de bebizonyosodott, hogy ez nem a legjobb módja a varrásnak, kitömésnek.
Mindig meglepődök, hogy ugyanabból a sablonból mennyire más karakterek sülnek ki. Persze a hozzáadott anyagok is sokat változtatnak rajtuk, de mindig egy új személyiség bújik ki a kezem alól. :) A bordós nyúl kitűnő példája annak, hogy nem tudtam kiválasztani melyik gyönyörű anyagot válasszam kiegészítőnek és mivel nincs időm mindegyikkel egy nyuszit varrni, egybegyúrtam az egészet, de nagyon kedves lett a szívemnek. (Nem merem leírni, hogy a kedvencem, mert a többiek megsértődnek...)



Teljesen más: Vessetek a mókusok elé, de én nagyon szeretek Budapesten lakni, viszont tény, hogy itt nem fordulna elő, hogy a villamos kedvesen elenged maga előtt, ha véletlenül kifordultunk elé. :))

8 megjegyzés:

kiseri írta...

Hát ezek nagyon édik! És puszilom mindkettőt, de a pirosnak titokban nagyobb puszit adj...

Vacskamati írta...

Szerintem is extra szuper a bordó! :)
Mikor Pesten laktam, velem fordult elő, h. udvariasan átengedett a villamosvezető.. igaz, az még a múlt században volt.. :)

szarvasmici írta...

Én is gyakran szembesülök azzal, hogy ha nem ugyanaz az anyagok rugalmassága, akkor milyen óriási különbségeket lehet elérni. De ezeknél a nyusziknál nem ez a fő különbségforrás. A csíkos öntudatosabb, bátrabb, a virágos meg egy kicsit félénk és alkalmazkodóbb. És mindez a szájvonalba van belevarrva, és abból az egyetlen milliméter különbségből olvasható ki.
Jaj, annyira szeretem mindkettőt.
És nemtom mondtam-e már, de nagyon tetszik ez a textildarabos lógattyú rajtuk. Van rajta valami írás is, vagy csak anyagminta? Csak mert én is gondolkodtam azon, hogy megsorszámozom a figurákat, és ezt csatolnám valami rátűzött fecnin egy rövid önéletrajz (mármint az állaté) meg némi használati utasítás kíséretében.

Cicurka írta...

Piszok aranyos a bordó nyusz!

Fércművek írta...

Nagyon kedvesek vagytok! :))

Szarvasmici: Az anyagdarabok mögött van még egy darab papír is és terveim szerint majd rábélyegzem a logót. Az eddig elkelteknek meg jól jött ajándékkisérőnek. :) Holnap már csináltatok is pecsétet. Ez volt az eredeti terv, de most bekúszott, hogy van nekem egy lamináló gépem és hogy tartós legyen még be is kellene laminálni. Ha készen lesz egy prototípus, akkor megmutatom.

Barbi írta...

Csúcspofák! :)

Angel írta...

Vessetek a mókusok elé... :D
Azt hiszem, Woody Allan-t kell néznem.
Ja, és tényleg barátságosak a nyúl pajtások :)

Fércművek írta...

Tudtam, hogy valaki felismeri. :)))) Ha már őt nézed, legyen a Szerelem és halál. Nagyon régi, de mostanában újra láttam és többet nevettem, mint amikor először bukkantam rá. :)))