2009. április 12., vasárnap

Rémes jellemekkel repül az idő :)

Ezt a kitűző ötletet is dédelgettem már egy ideje. :) A megvalósításhoz gondoltam hímezni egy óra lapot, de ilyen kicsiben macerás. Kerestem ócskásnál pici óralapot, de nem volt kedvemre való, vagy csak horror áron ...és akkor szembejött velem a turiban egy órákkal teli blúz. :)) Hát nem lehetett ott hagyni. :) Úgyhogy mostantól így "repül az idő" kitűző nyelven. :)



Na, de megint traktállak itt benneteket a bolond ötletekkel, amikor rém jellemeket ígértem. :)

Hát tessék:



1. TAKI

Kedvenc száma a sok. Mindenben szeret első lenni és mindig mondogatja, hogy
őt nem érinti a válság, ő mindig 2000-ért tankol. Betegesen vonzódik a cukrászdákhoz - maga sem tudja miért.


2. MORCI

Szeret buszra ülni céltalanul. Azt mondja kalandvágyó, de persze morcog, ha túl messzire elcsatangol és nem talál haza sötétedés előtt. Gyüjti a gyerekrajzokat és mindene a LEGO.

3. GUMPA

Mindene a mese. Csodálatos képzelőerővel rendelkezik. Egyszer szívesen megszervezne egy rajzfilm felismerő versenyt. Gyerekkori álma, hogy lángost süssön, de fél a tűztől. Sajnos horkol és csak macival tud aludni.


4. METI


Gyüjti a TV reklámokat. Egyszer Haribo macikból szeretne csillárt
készíteni. Az ü betű látványától rosszul van. Imádja az iskolai szüneteket.
Az órák köztiket is.

5. PINKÓ

A nőkön először a szempillájukat nézi meg. Szeret sakkozni, de nem tud. Furcsa viszolygás fogja el a sajtreszelők láttán. Csak macskanyávogásra tud elaludni, de kedvenc állata a kutya.



Ja, és lemaradtak a sorsolási képek, dehát egyik sem lett jó, mert Barnus csak tette a dolgát, nem érdekelte anyának van-e ideje elkapni a megfelelő pillanatokat. :) Ezt még gyakorolnunk kell, úgyhogy lesz még játék. :)





8 megjegyzés:

Lidércke írta...

:D
Gumpának mindene a mese? Akkor egy picit hasonlít rád, nem? :)) Szuperek a jellemzések ismét.

kiseri írta...

Micsoda ötleteid vannak! Ez az óra...!
És ezek a jellemzések... a szempilláson meghaltam!

Anais írta...

Mindig 2000-ért tankol :DDD

Anais írta...

Kedves kiseri! izgatja a fantaziam ez a lehet egy kicsivel kevesebb? blog. Be lehet kukkantani? :)
Judit (remélem:) szivesen ad referenciat a megbizhatosagomrol, amennyiben ez szukseges.
Anais
a kiskivancsi :)

Fércművek írta...

Anais, én is megmondhatom mi az, de idő és akarat hiányában mégsem csatlakoztam. :( Maradnak a kilók...

Anais írta...

Óóóóó, szóval jó kis fogyibuli? :) Hmm, hát rámférne, az biztos!

Nina írta...

Szuperül leírtad a jellemeiket :))) Jót nevettem :) Köszi!

szarvasmici írta...

És én is jót nevettem, és megint!
Bár meg kell, hogy mondjam, általában már akkor vigyorgok magamban, amikor rákattintok a bloglistában a legújabb bejegyzésedre, és várom, hogy bejöjjön. És sosem csalódom! :)
Gratulálok Ninának a nyereményhez, viselje egészséggel! ;)