2009. április 7., kedd

Rémes tavaszi játék

Történt, hogy rendeltek tőlem két zsebrémet, de mivel nem ismerem más "rémes" ízlését, készítettem ötöt. Az 1-es és a 4-es elkelt, de ha valaki velük esik szerelembe, elkészítem újra szívesen. :) Itt vannak ők:



Arra gondoltam, hogy játszani mindenki szeret, ők itt vannak, úgyhogy kalandra fel.

Kedves rendszeres olvasók!

Hagyjatok egy kommentet, hogy melyik zsebrémet fogadnátok be szívesen és én vasárnap este (12-én 19-kor :) ) sorsolok. Vasárnap lerántom a leplet a nevükről és jellemükről, most csak a csini külső alapján dönthettek. :)

Sok szerencsét! Éljen a tavasz. :)

30 megjegyzés:

Enikavics írta...

Juj, játéék! de klassz!:) Köszönjük!:) A döntéssel elvoltam egy darabig:) Az eredmény, az 5. rémecske.
Mindenszépetke!

Betti írta...

Jófejek!
Nehéz dönteni, de talán a 4-es a favorit:)

Hunszil írta...

Jújj de jó már úgyis szerettem volna rémes rémet a kulcsomra :)
Tündériek nekem a 3 vagy a 4-es "jön be".

helen írta...

Nekem az 5-ös számú bambulka tetszik :))) Jövök én is játszani :D

Szilda írta...

Akárkit tudnék szeretni, de az 1eshez és a 4eshez húz a szívem:)

Babra írta...

Énis jövök! Vicsori küklopsz egyes és a gülüszem hármas a favoritom!:D

katica írta...

Nagyon jo jatek! Mindegyiket szivesen befogadnam, de ha valasztani kell akkor szereintem a harmas az aranyos guluszeme miatt!

Jakab Zsombor írta...

nagon jópofák ezek a szörnyek!!!!!!!!!
szerény véleményem szerint az 1,3,4
szörnyek a legjobbak!a 3 -ast szívesen örökbefogadnám!!!!!!!!!!!!


,,Jakab"

Zsuzsi írta...

Az 5. megszólított. Elmesélte, hgy ő valamikor laboratóriumi egér volt, de egy őrült tudós, bizonyos Hajmeresztőváry egyik kísérlete áldozatául esett, Azóta néz így ki. Sajnos a családja előtt így nem mutatkozhat, ezért mászik fel kulcstartókarikákra. Rémegér a neve.

Zsukka írta...

A négyes úgy, de úgy néz rám... fogadok, hogy szeretne velem egy pár lenni :o)))

Kata írta...

Ha játék, akkor én is megérkeztem :)
Nekem a 4 és az 5 a nyerő!!!!!

ZeKa írta...

tegnap még egyértelműen a négyest mondtam volna, de ma újból megnéztem és alig tudok dönteni mind nagyon zsebrém :)) najó legyen a négyes :)

Nina írta...

Szuperek :) Kedvenceim az 1-es és az 5-ös :)
Nagyon klassz ötleteid vannak!

szarvasmici írta...

Azt hiszem ez a játék nekem szól. Én ugyanis a 12. hónap 19. napján születtem, és a sorsolás időpontja is erre hajaz. Ez jó ómen. Artúr amúgy is panaszkodott, hogy nincsen társa, pedig a fércüzemben jól összehaverkodott ezzel-azzal. Van ugyan egy mackó, aki mellette csüng, de nem értenek szót egymással. A mackót nem izgatják fel a rügyek, és folyton összezavarja Artúrt a számolásban, ő ugyanis tornázni szeretne inkább. Szerintem a 4-es számú rémecskével jól kijönnének. Mármint Artúr és a 4-es rém. És én is vele, de csak ha muszáj választani, mert amúgy teljesen mindegy lenne, mert mindegyikük kedves a szívemnek.

niniel írta...

Már egy ideje olvasgatom a blogod és ez a játék hozzászólásra késztet!:)
A 3as és az 5ös a kedvenc..talán a 3as kicsit jobban..vagy az 5ös áll közelebb hozzám..vagy a 3as...vagy az 5ös..jaj nem tudom:)

Marta írta...

Na erre a játékra én is benevezek. Már régóta figyelem "rémségeidet" és egyre erősebb bennem a vágy, hogy nekem is legyen egy ilyen "rémségem"
Engem az 1-eske győzött meg, a maga bájos tekintetével.

Köszi a játékot!

majonez írta...

Mindegyik nagyon pofás kis szörnyi, de az 5-ös külön szívembe lopta magát. Jók a fogai! :o)))

Angel írta...

Elnézést, hogy rontom az esélyeket, de ezt a lehetőséget én sem akarom kihagyni :) A csinosfogú, 5-ös számú kollégát választanám. Némi hátsó szándékkal. Ha esetleg én lennék a szerencsés, akkor megosztom a titkot :)

pinya kolada írta...

Ezek naggggyon jópofák! Nekem a szomorkás 3as, a kissé megszeppent 4es, és a "húdelazavagyok" 5-ös jön be a legjobban.

Névtelen írta...

Sorsolás..:-)

tus-kecske írta...

Sorsolás!!! :-)
Hallgatagra és nagyszájúra voksolnék.
(négyeskére és ötöskére)

nagycsili írta...

Négyeskével kitartóan szemezek már vagy 2 perce. Akkor ez már szerelem? :)

Csilla írta...

Ketteskét eddig senki nem választotta...talán mosolyra fakasztja az a tény, hogy pont ővele szeretnék barátkozni?:)

verus írta...

Bár mindegyik "rémesen" aranyos, nekem a háromfogú 5-ös tetszik a legjobban!)

Erzsébet írta...

Nekem az 5-ös a kedvenc, de a 2-es is sziven talált. de tulajdonképppen bármelyiket elfogadnám.:-)

hordosv írta...

A zsebik mind tündériek, de az én kedvencem 3-aska:)

Theia írta...

Nekem is a 4-es tetszik leginkább, utána pedig azt hiszem, a kettes, de nem könnyű dönteni :-)

Névtelen írta...

Az ötödik zsebrém,
bárhova mennék,
velem tarthatna,
tán még friss levegőhöz is jutna.
Kínálnám minden földi jóval,
köszönteném énekszóval.

Éva

bildiko írta...

Mindegyik nagyon aranyos,de az ötös ragadott meg nagyon.

kiseri írta...

Jakabomnak a hármaskára szavazok...