2009. április 9., csütörtök

Semmi extra

Csak gondoltam megmutatom ezt a szép sárgás szatyrot a tojásokkal. :)



A bélés anyag a szívem egyik csücske:



Meg hogy mennyire más egy mackó félkész állapotban. Teljesen átalakulnak varrás közben. Egyébként ő Dömené lesz. Együtt mennek esküvőre. :)



Régen írtam már az "újra zenét hallgatok" mozgalmamról, de az a gond, hogy nagyon leragadtam a Dixie Chicks-nél, úgyhogy nem ússzátok meg, hogy egyszer ide feltöltsek valamit tőlük, bár egész albumot nem lehet, kis részletből meg nem derül ki sok minden, de sebaj. Fú, de hosszú mondat volt. :) Még szerencse, hogy a gyerekeknek is tetszik. Látnátok, ahogy ropják. :)

4 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Még hogy semmi extra :) ez egy nagyon jól kitalált és megvarrt táska, egyszerűségében is nagyszerű, a színei, a mintái, na meg a tojások, nekem nagyon tetszik!

kiseri írta...

Nemá! Most keménytojást akarok enni...

helen írta...

Kéremszépen, bekukkantana hozzám,kedves Fércművek néni?

Fércművek írta...

Tyű, hogy milyen szerencse ért!! Nekem lesz eprem a szezon előtt! Juhéjj!! :))))