2009. május 19., kedd

100, ami 86 :)

Hát íme a lista, de nem értem a végére és csak azért, hogy meglegyen a 100 nem akartam hülyeségeket írni. Így is írtam eleget. :)))  

1. Nehezen kezdek el dolgokat, de ez igaz a befejezésre is. Leállni is nehéz.
2. A mai napig hihetetlen számomra, hogy van két fiam. 
3. Az is, hogy férjnél vagyok.
4. Gyerekként úgy képzeltem, hogy egy gyerekkel, lakókocsiban fogom bejárni a világot. A részletek akkoriban még nem nagyon érdekeltek.
5. Kamion sofőr akartam lenni, hogy körbeutazzam a világot. 
6. Aztán kertész meg grafológus.
7. Tanár lettem, de nem azért mert az akartam lenni.
8. Korábban is tanultam angolul és imádtam Angliát, de érettségi után azért feküdtem rá az angol tanulásra, mert skandinavisztikát akartam tanulni és kellett a felvételihez. 
9. Nem részletezem, de nem sikerültek a felvételijeim, de volt angol tudásom, hát tanár lettem.
10.  Azt hiszem mára hivatássá vált, mégis kérdés, hogy visszatérek-e majd.
11. Van két festményem, amit a nagypapám festett, akit sosem ismertem. Az egyiken az apukám van gyerekként és most a fiúk szobájában lóg. Ebben van valami csodálatos.
12. Imádom a levendulát. 
13. A pöttyös dolgok egyszerűen vonzanak.
14. Mindig vágytam kutyára, de amióta házban élünk nem. (Ki érti a nőket? :) )
15. A férjem első karácsonyi ajándéka egy festmény volt. Egy vagyonért megfestettette a kedvenc képemet. Biztos nem akart többet felmenni a Nemzeti Galériába. :) Most is a hálószobánkban lóg.
16. Gyüjtöm a dobozos zsepiket.
17. Evvel az őrületbe kergetem a férjem, mert akkor sem szabad őket kinyitni, ha a nátha szezon közepén nincs itthon egy darab zsepi sem más forrásból. Nekem bontatlanul kellenek. :)
18. A Jackpot ruhamárka cimkéit is gyüjtöm. Olyan szépek, hogy be is kereteztem őket. 
19. A kedvenc teám az Earl Grey.
20. Az oviban kalap volt a jelem. 
21. Apukám az egyik könyvét nekem dedikálta.
22. Mindig nagy vágyam volt, hogy ezt viszonozzam.
23. Amikor lehetőségem nyílt, többek között neki is dedikáltam a tankönyvet, amit írtam.
24. Rettegek a széltől. 
25. Sosem fürdök nyilvános helyen, értsd strand, de a tengernek nem tudok ellenállni, ott nincsenek gátlásaim. 
26. Olyan szép dolgaim vannak és mégis mindig olyan trén nézek ki. Nincs hozzá affinitásom. 
27. Mindig csinos anyuka szerettem volna lenni, de ez sem akar összejönni. Még reménykedem.
28. A kedvenc sorozatom A helyszínelők.
29. Gyerekkoromban Sherlock Holmes rajongó voltam.
29. A szakdolgozatomat Dorothy Parkerről írtam. Itthon nem nagyon ismerik a munkáit pedig szerintem sokaknak tetszene.
30. Light kóla függő vagyok, de dolgozom az ügyön, hogy leszokjak.
31. Nagyon sajnálom, hogy egyik budapesti Robbie Williams koncerten sem voltam ott.
32. A Cher viszont frenetikus volt. 
33. Van jogosítványom, de nem vezetek. Nem bírom a sebességet. 
34. A szép füzeteknek nem tudok ellenállni. Mindig kitalálom mit írok majd bele, de nagyon nehezen szánom rá magam, hogy bele is írjak.
35. Egy időben nagyon érdekelt a cári családból Anasztázia története. Szinte ezzel egy időben fedeztem fel magamnak Faludy Györgyöt. Akkoriban pont írt is egy cikket róla. Egy dedikáláson én nem csak könyveket vittem, hanem ezt a cikket. Majdnem elzavartak, hogy ne raboljam az idejét, de végül nagyon kedves volt és kaptam rá dedikációt. Ez az egyik kincsem. Tényleg nem volt rajta zokni. :)
36. Szerintem frenetikus tonhalas spegettit készítek, de a fiúk nem eszik meg.
37. 7 évig tanultam zongorázni.
38. Ha utazásról van szó, mindig Londonba vágyok. 
39. Mindig azt mondom, hogy szívesen élnék ott, de nem hiszem,hogy menne. 
40. Jézusom, még csak a 40-nél tartok?????
41. Még ebben az életben jó lenne megtanulni a Forrest Gump főcímdalát zongorázni.
42. És mindent az Óceánjáró zongorista legendájából. (De azt hiszem az már tényleg nem fog beleférni.)
43. Régen nagyon szerettem moziba járni. Kicsi mozikba és sokat. Ma már nem vonz annyira.
44. Sokszor szoktam sírni filmeken.
45. A Becéző szavak végén viszont zokogtam. Nem tudtam abbahagyni.
46. Szép gyüjteményem van filmzenékből. De ha "nagy" filmeket kérdeztek, az valószínűleg nincs meg. :)
47. Mindig kételyek gyötörnek. Szerintem semmiről sem lehet állítani semmi biztosat, mert mindig van egy érv, egy másik nézőpont, amit nem vettem figyelembe és az változtathat a képen. Éppen ezért csodálom, ha valaki mindig mindenben biztos.
48. Na jó, két dologban biztos vagyok. Sose fogok dohányozni vagy inni. Nem vagyok nagy elítélő, de egyikhez sem volt még szerencsém és egy porcikám sem kivánja.
49. A friss kávé illatát nagyon szeretem, de evvel sem élek.
50. A gyümölcsöket sem nagyon szeretem. Jó az ízük, de a legritkább, hogy gyümölcsöt kivánnék enni. 
51. Enni szeretek és ez meg is látszik, de megfogadtam, hogy 33 éves koromra újra csúcsformában leszek, Úgyhogy visszaszámlálás megkezdődött, lehet rajtam mindent számonkérni. :)
52. Imádok éjszaka a városban lenni.
53. Mostanában erre nincs sok lehetőség, úgyhogy alig várom a következő alkalmat, amikor igazoltam kimaradhatok itthonról, a Múzeumok éjszakáját. :)
54. Most jutott eszembe, hogy a George Michael koncert is nagy élményem volt! És sosem értem, hogy miért megy koncertre, aki érzelem és mozgás nélkül végig üli az egészet.
55. Szeretem, ha esik az eső. Melegen.
56. Állandó számokkal lottózunk, de már nem állandóan.
57. Kamaszkoromban Michael J. Fox-ért rajongtam, meg persze a Vissza a jövőbe c. filmért. 
58. Ha gondom van, a legtöbbször az lendít át a holtponton, hogy belegondolok milyen kicsi pont is vagyok...
59. A szüléseket semmi pénzért ki nem hagytam volna, de még egyszer nem vágyom rá.
60. Pedig jó lenne egy kislány...
61. Készítettem egy társasjátékot. Téma a címe.
62. Remélem egyszer lesz rá pénzünk, hogy meg is valósítsuk.
63. Vagy meggyőzünk valakit, hogy valósítsa meg. :)
64. A Hófehér című rajzfilmet szinte kívülről tudom.
65. Semmilyen kötődésem nem volt Székesfehérvárhoz, de mindkét huncutzsiványt ott szültem. Úgyhogy most már van.
66. Az ott található Bory várat mindenkinek látnia kellene.
67. Minden nadrágom alja kirojtosodik. 
68. Észrevettem, hogy a Barnusé is. Lehet, hogy az én fiam? :)
69. Szeretem, hogy az agyam nem szokott cserben hagyni.
70. Az Agykontrollt néha használom.
71. El kellene mennem ismétlésre, mert mostmár máshogy használnám azt a tudást, amit ott lehet szerezni. Túl fiatal voltam elsőre.
72. Nagyon szeretek repülőgéppel utazni. Pikk-pakk egy másik világban lehet így az ember.
73. A buszos utak után mindig megfogadtam, hogy soha többet. Ez többször is megtörtént. :)
74. Hirtelen haragú vagyok és nagyon türelmetlen.
75. Azt hiszem most már leírhatom, hogy rendmániás vagyok. De tisztaság nem. 
76. Van egy gyönyörű Jackpot papucsom, de még sosem volt rajtam utcán. Csak teregetésnél használom. (Ki érti a nőket? 2 :) )
77. -ben születtem.
78. Sok butaságot vásárolok, de olyan jó érzés, amikor egyszercsak értelmet nyernek és funkciót. Akkor igazolva látom a felindulásomat. :)
79. Hozzátenném, hogy a legritkább esetben drágán. Én az olcsó kincsvadászatot szeretem. Drágán mindenki tud...
80. Soxor felhúzom az orromat, de azt hiszem alapvetően inspirál a kritika. Ha nem is azonnal. 
81. Csak laktózmentes tejet iszok.
82. Gyerekkoromban a zsebpénzem nagy részét az Ápiszban költöttem el. Odavagyok mindenféle papíros dologért.
83. Ha tehetném, nyitnék egy szalag boltot. Persze árulnék hozzá csomagolópapírt, dobozt, masnit megmindent, ami a díszcsomagolással kapcsolatos, de itthon hiányycikk. (Szerintem nem adunk rá eléggé, de hozzá kell tennem, hogy azokat is megértem, akik környezetvédelmi szempontből nem pazarolnának erre. Na de a szerelem, az kérem szerelem.)
84. Zene nélkül begolyóznék. Azt hiszem írhatom, hogy mindenevő vagyok. 
85. A L'occitane nevű boltban csak a csomagolás miatt vásárolok alkalmanként. Nem mintha nem lenne jó minden termékük, csak iszonyú drága. Na de a csomagolásnak nem tudok ellenállni.:)
86. Azt hiszem nincs kedvenc színem. Vagyis inkább minden színhez kötődik valami, amit abban a színben szeretek. Pl. itthon el nem tudnám képzelni a kéket, de ruhákban nagyon jól áll. Persze ha mindenképpen választanom kellene akkor az őszi színeket mondanám és az sem baj, ha fakók. :)

Hát most ennyi. Délután, ha visszakapjuk az áramot megmutatom mit készítettem drága Barnusnak, aki holnap lesz 3 éves. 
 

9 megjegyzés:

Anais írta...

Kamionsofőr :)))

Beneveznek egyszer arra a tonhalas spagettire o:)

+1
Imádod meglepni a szeretteidet mindenféle ajándékkal, alkalomtól függetlenül.

És ez olyan jóóóó :))

szarvasmici írta...

Mi úgy egyeztünk meg a bátyámmal, hogy ő lesz a kamionsofőr, és én leszek a kísérő, tolmács, ilyesmi. Aztán taxisofőr akartam lenni, majd gondoltam egy nagyot, én magam leszek a kamionsofőr. Meg még a 86-ból úgy 46 igaz rám is... Csak én öregebb vagyok. :(

kiseri írta...

Naháááát! Ez nagyon jó volt! Köszönjük!

(egy jó szó a szóellenőrzőből: GLYMOGI) :))

Nina írta...

NAGYON tetszett az összes pont :)) Jókat derültem közben, köszönöm, hogy leírtad!

hordosv írta...

Most már egy csomó dolgot értek. Rengeteg sok a közös dolog bennünk. Na jó én kamionsofőr soha az életben nem lennék.

Fércművek írta...

Már én sem. :))

Anais: Csak akkor lepődik meg igazán mindenki, ha nem számít rá, nem? :))

Szarvasmici: Melyik 46 ???? :))

Lidércke írta...

Francba... én is öregebb vagyok.... ( :) )
"12. Imádom a levendulát.
13. A pöttyös dolgok egyszerűen vonzanak." -Ezek rám is passzolnak + nem dohányzom, nem iszom, nem kávézok, bár a tejeskávét imádom. :) Vásárolni csak olcsón jó, és Michael J. Fox a király! :D

Barbi írta...

Nagyon sok hasonló pontot találtam kettőnk között! Tök jó, hogy leírtad, így még jobban megismerhettelek! Köszi! :))
A helyszínelők, Las Vegas? Mert az az igazi! :D

Fércművek írta...

Csakis Las Vegas. :) Ezért kellett las vegasi dobozos zsepi is. :)))