2009. május 20., szerda

Az első harmadik



Betöltötte a 3 évet. Hihetetlen. Kicsit ünnepeltünk, de szombaton lesz nagy családi banzáj, úgyhogy még nincs vége. :) De tortát nem készítek többet. Főleg nem 20-25 emberre. :)
A rendelés az volt, hogy maci meg szivecske legyen rajta. Kicsit átértelmeztem és ez lett: (a gyertya annyira ide illett, bocsi Anais)



Tegnap este még gyorsan megvarrtam a Barnus zászlócskákat. Ambrusnak is készítettem, így majd csak elő kell kapni minden évben.



A piros kisdobozban egy saját bejáratú bajusz volt. :)

10 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Az én középső kisfiamnak is ma van a szülinapja. Csak épp a 9. De én ma egyáltalán nem voltam kreatív, vásároltam egy szép tortát a cukrászdában. De a Tiéd ezerszer szebb. Jövőre Te csinálod majd nekünk! :)

Fércművek írta...

Ismét hihetetlen egybeesés. :)) Szívesen, de erre azért tortailag nem vagyok annyira büszke, mert a krém csak másodjára sikerült. Azt tényleg nem is írtam, hogy pár éve el akartam hagyni a pályát, hogy cukrász legyek. Jobban tettem, hogy nem. :)

Fércművek írta...

Ja, természetesen boldog szülinapot annak a kis "bikának" is! :)) (Egyébként a szülinapomra voltam kiírva Barnussal, de nagyon nem akart megszületni.)

Rita írta...

Jaj, nagyon büszke lehetsz erre a tortára, nagyon szép és stílusos :o)Micsoda egybeesés, nekem meg holnapután lesz a névnapom :)

Csigi írta...

Boldog szülinapot a nagyfiúnak!
A torta nagyon tuti lett! Az én szülinapomon is tutin mutatna :)
Ja, a bajusz sem semmi :))

kiseri írta...

Nagyon édes! Mármint a gyermek... a torta biztosan. De a bajuszos pasik a gyengém...!

Barbi írta...

Szuper kis buli! Szuper lesz a nagy is! Az a bajusz!!!!! :D

Lidércke írta...

A torta mesés! :))) A zászló is nagy ötlet, és bajusz is remek. Csak áradozni tudok. :)))
Sok boldogságot a szülinaposaknak! :)

krisztallit írta...

Szia! Ezúton is gratulálok a Meska riporthoz sorba álltam a kulcstartóért én is. Kérlek, nézd meg, hagyok itt egy linket (varrás, tortasütés 29 főre :--) témában, igaz nem szülinapon, hanem idén farsangkor bonyolódtam bele.
http://krisztallit.blogspot.com/2009/02/tortak.html

Fércművek írta...

Kedvesek vagytok, mint mindig. :))

krisztallit: Megnéztem őket és azt hiszem ha Barnus meglátja, jövőre katicásat fog kérni. :))