2009. május 11., hétfő

Bálna evolúció

Egy újabb bálna:



Az egész Málna, a bálnával kezdődött. Ő volt az egyik első állatkám. Csodálatos rőt anyagból. Sok régebbi darabot már nem szívesen nézegetek, de ő még mindig szerelem. Aztán jött ez a különleges filc szín, ez a farmer szerű - amit sajnos nem ad vissza a kép - és újra a bálna témához nyúltam... Tulajdonképpen nem is tudom miért vonz ez a vizes világ... Mert ugye a medúza is a szívem csücske. :) Persze szeretem a tengert, meg minden, de annak már a gondolatától is rosszul vagyok, hogy szétnézzek a víz alatti világban. Azt hiszem én sosem fogok búvárkodni. Még a tévében sem szeretem nézni... És mégis ezeken agyalok. Nagyon régóta van egy halacska tervem, csak kicsit melós, de egyszer biztos meglesz.  Aztán persze lehet, hogy csak az alkatom teszi, hogy mindenhol bálnát látok. :))) A csoportképből nem hiányozhat a megrendelésre készült kulcstartó sem.




És a háta:




Kis extra:  a nap szép pillanatai:




Ambrus




Kint varrogattam a teraszon és a saját rózsáinkban gyönyörködtem.




4 megjegyzés:

kiseri írta...

Én is nagyon szeretem a tengeri emlősöket, de pl amikor a Némo nyomábant néztük a moziban, fuldokoltam a nézőtéren... sose merülnék le, pedig úszni nagyon szeretek! Olyan határtalan a tenger... félek tőle... és aki kimegy még vitorlázni is! A látványtól is
félek...
Nagyon édesek ezek is már megint! Medúzát is csinálsz?

Fércművek írta...

Még nem mutattam? Az is van. :) A gyerekszobában lóg. :) És a sok gyerekforgó ötletem egyike is tele van tengeri lényekkel, de nem jutok oda... :(

Barbi írta...

A bálna ÓRIÁSI! ;))
Ambrus pedig zabálnivalóan édes! :))))

A. írta...

Hát ez a bálna HATALMAS arc! Nagyon barátságosra sikerült, igazi személyiség.