2009. május 7., csütörtök

Beszerzés

Ma nem akartam írni, mert készíteni nem készítettem semmit, de hazafelé - Budapesten nem jellemző módon :) - leszólítottak a buszon és megkérdezték honnan van a sok szép anyagom, amit éppen mutogattam anyukámnak. Szerintem is csodálatosak és nem tudom ti hogy vagytok vele, de piszok nehéz választani egy dekorációs méterárú boltban. És persze csak picike kell, mert csak fülecskékhez meg pocakocskákhoz lesz, úgyhogy még viszonylag sokfélét is veszek, de így is úgy érzem, hogy annyi, de annyi mindent ott hagytam... Így jár, aki telhetetlen. :) Pár kislányruhának sem tudtam ellenállni... és tényleg vicc, hogy hozzájuk képest milyen fantáziátlanok, színtelenek a fiú ruhák...



Egy másik dolog, aminek nem tudok ellenállni, ha valami különleges üvegben van és - nem utolsósorban - megfizethető. Ezeket a lekvárokat a Lidl-ben találtam és még kézbe fogni is csuda. Igen, igen, engem tényleg nem nagy kunszt megörvendeztetni. :))



7 megjegyzés:

szarvasmici írta...

És milyen finomak azok a lekvárok!!!
És milyen szépek azok az anyagok!!!
És és és... Minek vettél Te kislányruhát?
És melyik is az a bolt? Nem a Lidl, a másik, az anyagos. :)

kiseri írta...

Jakabom születésekor azt hittem én is, h már megint nadrágos-pólós fiú(3 öcsém van), de nagyon édeseket varrtam aztán neki! lehet ám fiúknak is fantáziadúsat, már van is egy pár tervem, mert én is a sok szoknya után pont a fiúkra gondoltam...

Barbi írta...

Haj, de nagyon irigy vagyok most! Pedig nem szoktam! De ha anyagot látok! :)))) Én is szeretem a lekvárokat! :))))

Fércművek írta...

Kislány ruhát az anyaguk miatt vettem! :)
Meseboltnak hívják az egyik a boltot, a másik meg a körúton van, egy dekorációs bolt, de ha kell megkeresem a pontos címeket.

A fiúkról csak annyit, hogy attól viszont elolvadok, ha ing van rajtuk. :)

Lidércke írta...

Az anyagok olyan szépek, hogy én is leszólítottalak volna. :)

Babra írta...

Hú ezt a fajta lekvárt én sem tudtam otthagyni, de én meggyeset vettem, nyami:D
Az anyagok meg tényleg csudák, még nekem is fáj a szívem, pedig én aztán télleg nem tudnám mire használni:D:D

Fércművek írta...

A kosaramban volt a meggyes is, de aztán gondoltam, az már igazán túlzás lenne. :) Akkor én miért akarnék eltenni nyáron?? :))