2009. május 29., péntek

:)

Hát hogy milyen az élet... :) Olyan jó dolog történt velem, hogy csak na. Gondolkodtam, hogy megírjam-e, mert ez a tipikus "hiszem, ha látom", de hát mit vár az ember egy olyan családtól, ahol minden ajándékot idő előtt odaadnak, mindent előre kikotyognak? És már szinte biztosnak tűnik.
Na, felcsigáztam mindenkit?? :)))

Szóval tegnap vásároltak tőlem a Meskán. Egy reklámhoz vették meg Maszatot, a kuttyot. Hihetetlen. És a jó szerencsének köszönhetően megtudták, hogy enyém a szivárványfülű nyuszkó és Döme, a kalóz maci. Belőlük is kértek. :))) Szóval ha minden igaz egy svéd Libero reklámban fognak szerepelni. Egy babaszobában lesznek játékok más magyar egyedi játékokkal együtt. Hát nem szuper?



Persze majd Ti is hiszitek, ha látjátok. :))))
Jövő héten forgatják, úgyhogy mutatom, ha lesz belőle valami, hátha látni is lehet majd őket a baba mellett. :))

És a mai kincskeresés eredménye:



Régóta szerettem volna egy perselyt, de persze nem valami szokásos malackát. :))) Igen, igen, ez egy persely. Csak neki a szájába kell dugdosni a pénzt. :)) Mi mindent lehet találni egy ószeresnél (jajj és még mennyi mindent hagytam ott...)

11 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Naná hogy meg kell írni az ilyesmiket!!! Hagy tudjunk Veled együtt örülni! :) Klassz! Szuper!! Hurrá!!!

Ejnye no! Pénzt dugdosni valakinek a szájába... Még ilyen ötletet. :) De ez a kutya felhívás keringőre! Hát csak meg kell varrni filcből... ;)

Zsukka írta...

Dejódejódejó :o)))! Gratulálok, ez nem semmi :o)! Remélem majd a neten is látható lesz a reklám, és bizonyára soha nem látott rekordokat fog döntögetni a letöltése, amint az összes Fércművek-rajongó százszor is megnézi :o)))

Fércművek írta...

:))))

Én is a kutya megvarrására gondoltam, de itthon gyorsan utánanéztem a márkájának és plüssben is létezik, úgyhogy már nem is érdekel a project. :))

Edige írta...

Gratulálok! Igazán jó ízlésre vall, hogy Tőled vásároltak.

Lidércke írta...

Gratulálok én is! Még sok minden kisülhet ebből! ;)

Barbi írta...

Gratulálok! Kíváncsian várom! :))))) Ez annyira jó! A kutyapersely pedig tényleg tuti, kár lett volna otthagyni! :D

Vacskamati írta...

:DD Gratula!! Majd szólj, ha megvan a reklám! :D

hordosv írta...

Ja! Annyira órülök:) Szuper lesz nézni. Reméelm tényleg letölthető lesz, és akkor mi is büszkén mutathatjuk, hogy ismerünk:)

kinga írta...

gratulálok a reklámhoz :)

hova jársz ilyen jó dolgokat túrni? én pécsett ilyesmiket nem találok sajnos :(

Fércművek írta...

Ha lesz valami, naná, hogy rögtön mutatom. :)

Kinga: A kutyust most nem túrtam, hanem egy kedves ószeres bácsinál találtam. Persze valahol az is turi. :))

kiseri írta...

Olyan büszke vagyok rá, hogy "ismerhetlek"!
Más: beütöttem a keresőbe, hogy tagadás és fázis, és ezt adta ki elsőre: http://fercmuvek.eu/?q=node/2875
Ez nem te vagy, ugye???