2009. május 15., péntek

Borsószem királykisasszony

Már megállapodtam magammal, hogy a következő baba zöldben fog pompázni. És mivel pöttyös, az lehet borsó is és akkor már borsószem királykiasszony lesz. Na, akkor már csak korona kellett, úgyhogy előkaptam a 200-ért turizott arany műbőr nadrágot és már megint "csak" varrni kell... Na de egy királykisasszonynak kell egy kis csillogás - lett strassz - , egy kis csipke - a nyakba, na meg persze ékszer - úgyhogy lett fülbevalója.



Egyszercsak egy manógyerek ezt firkantotta a hátára és nem volt szívem kiradírozni... :)



Aztán ellenállhatatlan késztetést éreztem, hogy csoportképet is készítsek:



Azt is elárulom, hogy ma délután olyan ötletem támadt, ami miatt mától hiszek a reinkarnációban, mert ez az élet nem lesz elég rá. :)) Leírom a gondolat menetet:
a királykisasszony talpon ÁLLJON- akár királynő is lehet - kell neki pár, a király - akinek kell ló - bástya - SAKK !- foltvarrott sakktáblán .... Szóval nem tudom mikor lesz időm 32 bábúra, meg a játéktérre, de gyorsan leírom, hogyha nyugdíjas éveimben unatkoznék, el ne felejtsem, hogy evvel is lehetne az időt tölteni. :)) Vagy láttatok már ilyet valahol?

9 megjegyzés:

Zsukka írta...

Édesek mindhárman :o)! És az a könyv ott mögöttük Fércművek felirattal, azaaaaaz micsoda?? Ötletgyűjtő?
A sakkos jó gondolat, szerintem megvalósítani se kell egy élet, nem tudom, mekkora figurákból tervezed. Hajráhajrá :o)))!

Fércművek írta...

Igen, a háttérben az új vázlatfüzet látható. :) A régi betelt, úgyhogy elmentem a szószátyár könyvkötő bácsihoz és csináltattam egy fércműveset. Nézett is nagyot. :)) Amikor nyuszit is kértem rá, akkor kicsit csúnyán is nézett és mondta, hogy elég a felirat... :)

Az első gondolat nagyban volt a fejemben, de már bekészítettem a sablonokat a táskámba a fénymásolóhoz, hogy kicsiben talán van esély. :))

Vacskamati írta...

Az a sál nagyon hiányzott Blá nyakáról.. :D

Édes a királykisasszony is.. :D

Barbi írta...

Édes banda! :)

Uggye milyen jó a dühöngő kép! Használd nyugodtan! Akár minden tag is viheti! :)))

Dviki írta...

Külön- külön is édesek, de így hármasban...nagyon- nagyon édesek!! :)
Nagyon megtetszettek ezek a Fércműves babák és Blának tényleg kellett a sál a nyakába! ;)))

Princi írta...

Nagyon édesek, nincs rá jobb kifejezési ötletem, bár tudom, csak ismétlem az elöttem szólókat :)

Lidércke írta...

A fülbevaló nagy ötlet volt. :) Tökéletesen illik a királykisasszonyhoz. :)

nagycsili írta...

32 bábú? Á, az nem olyan vészes!
Utána jöhet a 101 kiskutya, aztán az 1001 éjszaka meséi. Az első 50 éves tervbe belefér, nem? :)

Fércművek írta...

Jajj, de nagyon nevettem. :))))