2009. május 15., péntek

Egy fontos megrendelés

...érkezett Barnustól. Teljesen beleszeretett a Pöttyös Panniba, de megbeszéltük, hogy babával inkább lányok szoktak játszani. (Nem mintha ellene lennék, de azért mégis...) Úgyhogy rendelt egy kisfiút.  Hát ez lett belőle. Nem akartam túl bonyolítani, mert azt mondta, hogy bújocskázni szeretne vele, úgyhogy feltűnő anyagok nem jöhettek szóba. :) 



Azért került rá ez meg az. Már írtam, hogy pici cimkék miatt veszek leginkább gyerekruhákat. Hát volt már pár B betű összegyűjtve és nagyon megörültem, hogy most felhasználhatom. 




És persze, hogy kell egy autó rá. (Külön bónusz, hogy a hátán egy b betű van. :) )


Egyébként Blá-nak hívják. Ő Barnus - mostmár nem annyira - képzeletbeli barátja. Sokat emlegeti és névadásnál előkerült megint. Azt hiszem el kell majd készítenem Blé-t is. Igen, igen, ő Blá barátnője. :))

6 megjegyzés:

Barbi írta...

:D

szarvasmici írta...

Ez most annyira tuti! Nagyon jó, hogy van lába, és hogy tele van címkékkel a popója. :)
Asszem, hogy magamban mindig elmondtam, amikor olvastam a bejegyzéseidet, hogy "jaj, ez a kedvencem!". És szerintem ez a fiúcska most tényleg mindent visz!

szarvasmici írta...

:) Te észrevetted már, hogy milyen szavakat generál a szóellenőrző? Az előbb azt kellett beírnom, hogy BENCEDE. Ez még babanévnek is jó lenne. Most meg majd azt kell írnom, hogy BILTINA. Ez meg egy lánynévnek tűnik. :)

kiseri írta...

Hát ez az egész bejegyzés olyan éééédes! Szinte hallottam, ahogy a gyermek magyaráz, miért is kell neki egy baba... Jakab az oviban sokat babázott anno, és amikor kérdeztem Nusinénit, hogy nem gáz-e ez az egész, azt mondta, Jakab mindig tudja, hol a helye: ő mindig apuka...!
Én a szóellenőrzőből egyszer elkezdtem összeszedni a szavakat, hogy egy verset írok majd belőle... de nincs nekem időm ilyen földi dolgokra! Most is hagyjatok már főzni!!!

Fércművek írta...

:)))) Hihetetlenek vagytok. :))) gyűjtöm egy ideje a "szavakat", hogy tökéletesek lesznek a zsebrémeknek. :)))) TI, Nekünk egyszer össze kell futni, ha csak egy ölelésre is. :)))))
Jó főzést! :))

Lidércke írta...

A "Captain B" a hab a tortán. :))))
(Nálam most vitic van, lecsúsztam a jó nevekről. :D)