2009. május 24., vasárnap

Egy ideális vasárnap

Volt benne minden. A szokásosnál több pihenés, tegnapi buli romeltakarításának a befejezése, még ebédet is terveztem, de annyi minden megmaradt, hogy inkább azt fogyasztottuk, ami a hűtőben volt. Még egy kicsit mosolyogtam a lampionos fánkon. (Szegény jól megütötte magát, mert tele van kék és zöld foltokkal. :)) )



Aztán ebéd után belém bújt a kisördög, hogy nem múlhat el nap varrás nélkül és ki is kell békülnöm a géppel, úgyhogy gyorsan megvarrtam két régóta rám váró darabot és jelentem ez ma jól esett. És persze a hétvégén még kértek kettőt, úgyhogy ápolnom kell a kapcsolatot a varrógéppel, mostanában nincs időnk veszekedni, egymás életét keseríteni. :)



A Meskán nem írhattam, képet meg főleg nem mutathatok, úgyhogy itt mellékelek egyet a sorsolásról. Mint látható Barnabást a vacsora közben zaklattam, hogy segítsen nekem. :)



Nem túl jól látható, de VERUSnak kedvezett a szerencse. Gratula! Itt is írom Neked, hogy valahogy küldd el nekem a címed, hogy mihamarabb elküldhessem a fácskát.:)

6 megjegyzés:

ZeKa írta...

hűű ez a csíkos fás szatyor nagyon jól néz ki!! :)

szarvasmici írta...

Gratula Verusnak!
És persze Neked is, a kellemesen, és dolgosan eltelt vasárnap miatt.

Barnus pólóján nagyon klassz a cápa. Benne van már a tervgyűjteményben?

Jaj, tiszta anyja az a gyerek! :) Amúgy nem tudom, de arcra nagggyon.

Fércművek írta...

Zeka: De jó hallani a "hangod". :) Már akartam írni, hogy hova lettél? :)

Szarvasmici: Amikor a pocakomban volt és azt mondták, hogy a szülinapomon fog megszületni, nagyon örültem, hogy ő is Bika lesz. Már nem... Két dudás egy csárdában... hát szoktunk vitatkozni és hihetetlen, de makacsabb mint én. :) A cápa Tesco gazdaságos, de nekem is tetszik. :)

kinga írta...

ó, kár pedig én is örültem volna a kulcstartónak.
hogyhogy nem írhattad meskán?

egyébként a nyuszis táska nagyon helyes lett!

Lidércke írta...

Ó, de szép ez a fa! Úgy hiányzik egy nagy, árnyékot adó fa a kertünk közepéről...
A szatyrok is aranyosak - szokás szerint. :)

verus írta...

Köszönöm a kulcstartót, nagyon örülök neki! Köszönet Barnusnak is, aki megszakította a bulit, és kisorsolt:)

Írok e-mailt, ha él a cím ami a profilodban van.