2009. május 10., vasárnap

Ennyi fért a napba

Voltak nagy tervek... nem vagyok csalódott, csak megint igazolva látszik, hogy nekem a munka sok időt igényel és egy nap nagyon rövid (és ezen még a szülinap sem változtat). :))

Ezek a szatyrok készültek. Mindegyikbe bele vagyok szeretve, de megrendelések, úgyhogy majd nehezen, de meg kell válnom tőlük. A mai különdíjas nekem a nagy virág mintás. Ilyenkor eszembe jut, hogy az a rossz a turizott anyagokban, hogy nincs belőlük több. Nem mehetek be a boltba, hogy még 2 métert szeretnék... mondjuk ebből speciel többet vennék. :)







A kóla mellett még beugrott egy torta a képbe és egy tavaszi koszorú a fejemre. (Később a bejárati ajtón kötött ki.) Anyukám készítette nekem, hogy egy napra tavasztündér legyek. (?)



Ma már mindenféleképpen le kellett fényképeznem a rózsabokrot. Ő az egyetlen éke a kertünknek. És még él. Nem úgy, mint a fű. :(



Ja, és még ilyesmivel próbálkoztam fa témában:



A további terv vele, hogy kimosom, hogy kirojtosodjon a széle. Kiváncsi leszek...

11 megjegyzés:

Nina írta...

Remélem, hogy szép napod volt, és még nem késő, hogy nagyon boldog szülinapot kívánjak!!
A szatyik gyönyörűek, a rózsás nekem is nagyon bejön ;)

szarvasmici írta...

Én is mindig nagy elhatározásokkal indítom a napot, és itt is mindig az derül ki, hogy sokáig tart amit tervezek. :(
De azért ez a három táska, meg a fa nem kevés, ez nagyon szép termés! Szó szerint SZÉP! És mennyiségre is.
És ha még jól is érezted magad...

Marta írta...

En is boldog szülcenapot kivanok neked akkor is, ha a napbol mar csak 3 ora van hatra :)

Csigi írta...

Nagyon boldog szülinapot!! Szerintem sokat és szépeket alkottál.

Fércművek írta...

Köszönöm szépen a jó kivánságokat! Azt hiszem a maradék kis időt most már tényleg alvással töltöm, a mai napból. :)

Enikavics írta...

Nagyon boldi szülinapot kedves Judit!! Igenszépek a szatyik!!:) Összekészítem az anyagokat, amikről meséltem és jól összetalálkozunk. Nagyon kellemetes pihit az estére!

Barbi írta...

Minden csodás! A rózsabokor, a koszorú, a készülő fa, no és a szatyrok! Nekem a nyuszis tetszik! :))) Egyébként én is lassan haladok a varrással (mondjuk ilyen pocsék géppel mint az enyém, nem nehéz...):))

mágnes írta...

Nagyon boldog szülinapot! És milyen jó is egy ilyen nap, alkotással és ünnepléssel - így együtt.
Szépek az új darabok, a kísérleti alap a rojtosodáshoz (rojtokkal vagy nélkül) nagyon tetszik!

Vacskamati írta...

Utólag is boldog szülinapot! Szuper családod van! Szerintem a kívánságod sem önző... legalábbis 3 éve én is mindig ezt kérem. de nálunk mindenki csak azt hiszi, hogy hülyéskedem... pedig dehogy.. :D
Jók lettek a motyók is, kíváncsi leszek a rongyos fádra.. bár szerintem még mindig az a csonka ágrendszeres verzió a legjobb.. :D

Fércművek írta...

Köszönöm!! Már többen megnyugtattak, hogy nem én vagyok a legrosszabb anya a világon. :) Köszönöm nekik! (Mellesleg azóta rájöttem, hogy egy nap az semmi, ezentúl egy hét lesz a kivánság, bár nem tudom, hogy bírnám ki nélkülük, de akkor lenne igazán értelme. :) )

Anais írta...

És végre hosszú füüüüüüüüüüüül! :-)