2009. május 25., hétfő

Fa gomb helyett gomb fa :)

Ezt is ki kellett próbálni. 



Így fényképezném a táskát, ha valami nagyon trendit szeretnék: :)




Ez egy kis kézi táska lett egy belső zsebbel. Természetesen a fülek ismét övből készültek. 

A mai napon ezen kívül csak kiszabtam a megrendeléseket, de amikor végeztem egyszer csak leültem a varrógéphez és gondoltam kipróbálom a cikk-cakk öltést, aztán elkezdtem vele rajzolni. :) A színek persze csak azért ilyenek, hogy pontosan lássam, hogy mit csinálok, merre tartok, de azt hiszem ez így nagyon tetszik. Persze nagyon kezdetleges, de akkor is az első géppel "rajzolt" nyuszkó, úgyhogy meg kellett örökíteni. :)



5 megjegyzés:

szarvasmici írta...

Helyes kis szőrös nyuszkó... :)))

kinga írta...

nagyon jópofa ez a gombos fa!

colette írta...

Nagyon ötletesnek találom a gombos fát!!! Külön köszönet érte, hogy két dologgal is neveztél a játékra!!!

mammka írta...

Nagyon -nagyon tetszik a gombból készült fa!

Fércművek írta...

Köszönöm nektek. Biztos lesz még gombos fa valamilyen formában, mert rengeteg szép gombom van. :)